Wisselen KVV, tips gevraagd

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Jacintha
1-ster

Berichtdoor Jacintha » Di 17 Apr 2012, 18:34

Hallo allemaal,

Ik zit met het volgende:

Yoda, mijn Teckelkruising van ruim 2 jaar oud, zit sinds juni vorig jaar volledig op de KVV.
Eerst alleen op Farm Food Fresh, daar deed hij het erg goed op maar dit werd mij iets te duur. Ik ben er toen Haaks Barf bij gaan voeren omdat dat iets goedkoper is.
Binnenkort hopen wij een Golden Retriever pup te mogen verwelkomen in onze "roedel" en die zal ook een fulltime KVV'er gaan worden.
Haaks Barf alleen word mij dan echt te duur. Dat vind ik prima voor een dag of 2 in de week, maar 7 dagen in de week, dat vind mij portemonee toch echt niet zo grappig  ;)

Dus nu ben ik op zoek naar een paar KVV's die ik er bij kan voeren naast de Haaks Barf.
Er zitten 2 "maars" aan, Yoda heeft (waarschijnlijk) een allergie voor rund en zeker een allergie voor conserveringsmiddelen en kleurstoffen, dus die mogen er niet inzitten.

Iemand tips voor Yoda en voor onze hopelijk aanstaande puppengup?
M@rina
5-sterren

Re: Wisselen KVV, tips gevraagd

Berichtdoor M@rina » Di 17 Apr 2012, 19:28

Afhankelijk van waar je woont zijn er zeker goedkopere kvv en goede verkrijgbaar.
Onderstaande zijn allemaal onder kleur stoffen of conserveringsmiddelen. wel hebben ze meeste een variant waar rund in zit of 1 waar alleen rund in zit dus wel goed kijken wat je wil bestellen
Tinlo barfmenu is goedkoper dan haaksbarf maar nog wel aan de dure kant. Darf eko b. is 16.20 voor 5 kilo, Lotgering en tammenga zijn nog goedkoper.

Andere goede kvv: All anymal, Alaska, Carnivoer, Shaweca wisselend van prijs.

Website waar je deze kvv kunt bestellen:
www.hondenvoer-natuurlijk.nl
www.versvoer.nl
www.lupa.nl

En er zijn er vast nog wel meer. Vaak kan je op de websites van de fabrikant ook verkooppunten vinden.
Jacintha
1-ster

Berichtdoor Jacintha » Di 17 Apr 2012, 19:35

Ik woon in Almere.
M@rina
5-sterren

Berichtdoor M@rina » Di 17 Apr 2012, 20:49

Ik zou even op www.hondenvoer-natuurlijk.nl  kijken. Ze verkoopt verschillende kvv's ook de merken die ik genoemd heb, wat barfartikelen en zeer redelijke bezorgkosten, levering op afspraak al met al prima service.

Boven de 40 km, wat in jouw geval zo is, dan is het minimum bestelbedrag 50 euro.
Parelridder
5-sterren

Berichtdoor Parelridder » Di 17 Apr 2012, 21:38

[quote="Jacintha"]
(...) Dus nu ben ik op zoek naar een paar KVV's die ik er bij kan voeren naast de Haaks Barf. Er zitten 2 "maars" aan, Yoda heeft (waarschijnlijk) een allergie voor rund en zeker een allergie voor conserveringsmiddelen en kleurstoffen, dus die mogen er niet inzitten. (...)[/quote]
Eén optie is DARF. DARF is biologisch, dus vrij van conserveringsmiddelen, kleurstoffen, enz. Er zijn 3 varianten die vrij zijn van rund: Lam/kip, Geit/kip en Wild. De laatste is beperkt verkrijgbaar, zeker in dit seizoen, inherent aan de ingredienten ;) Ze kosten tussen de 19,95 en 21,25 euro per 5 kilo.
Jacintha
1-ster

Berichtdoor Jacintha » Wo 18 Apr 2012, 12:13

Dank jullie wel!
Ik had DARF inderdaad al doorgekregen van iemand anders, dus die houd ik zeker even in gedachten.
Moet eerst even mijn vriezer "reanimeren" want die heeft van het weekend de geest gegeven lijkt het, gelukkig had ik niet zo heel veel in huis en kon mijn voorraadje in de "mensenvriezer" want anders had ik toch een probleempje gehad, hahaha.
missy en molly
1-ster

Berichtdoor missy en molly » Do 19 Apr 2012, 12:56

dan zou je idd een probleem hebben gehad  ;D
ik ken het probleem ook hihi.

darf
shaweca

zijn echt topmerken, waar je haaksbarf kunt kopen, kun je waarschijnlijk ook shweca krijgen. het word namelijk door hetzelfde bedrijf gemaakt  ???
www.lupa-diervoeding.nl
over hun ben ik altijd zeer goed te spreken, leveren altijd netjes op tijd goeie communicatie veel hulp enz enz enz.

succes
Jacintha
1-ster

Berichtdoor Jacintha » Do 19 Apr 2012, 15:15

Dank je wel voor de link!
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”