Duifjes

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Duifjes

Berichtdoor Barfplaats

Anneke V
5-sterren

Duifjes

Berichtdoor Anneke V » Di 15 Mar 2005, 08:46

Heeft er iemand van jullie al duifjes aan de hond gegeven????
Ik denk dat de katten dat misschien wel zullen lusten, maar de hond? ???
Mogen duifjes aan de hond gegeven worden??
Lizzy
Moderator

Re:Duifjes

Berichtdoor Lizzy » Di 15 Mar 2005, 08:55

Ik heb wel duif gegeven aan mijn honden. Ze vonden het niet te bikken!! Brutus en Pinkel hebben er een half uur mee staan trutten maar geen hap van gegeten, Whoofer at die van haarzelf op en die van Brutus. Niet omdat ze het lekker vond, maar omdat ze het zonde vond om weg te gooien ;D.

Ze was klaar met de duif opeten, loopt naar binnen en kotst het hele zooitje weer uit..... :-X

Hier geen duif meer voor ons!
Anneke V
5-sterren

Berichtdoor Anneke V » Di 15 Mar 2005, 11:43

Ik vreesde al zoiets!!!!!!! ;D
Oké, dan koop ik het liever niet, weggesmeten geld!!! ::)
Bedankt Lizzy! ;D
Laatst gewijzigd door Anneke V op Di 15 Mar 2005, 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.
An
5-sterren

Berichtdoor An » Di 15 Mar 2005, 12:21

Holmes is er echt gek van! Shaggy moet het niet. Als je er goedkoop kan aankomen zou ik toch proberen. Als je een kilo ofzo koopt om te testen kan je niks misdoen he ;D
Anneke V
5-sterren

Berichtdoor Anneke V » Di 15 Mar 2005, 13:27

An schreef:Holmes is er echt gek van! Shaggy moet het niet. Als je er goedkoop kan aankomen zou ik toch proberen. Als je een kilo ofzo koopt om te testen kan je niks misdoen he ;D

Ik kan misschien een stukje proberen......als ze het niet moeten kan ik nog wel altijd aan mijn buurvrouw geven .... die eten regelmatig duif... ;D
202spots

Berichtdoor 202spots » Di 15 Mar 2005, 16:52

Ik heb ze nooit gekocht...(weet ook niet waar ik ze zou kunnen kopen trouwens 8))
Maar wanneer er zelf 'n duif word gevangen dan vind ik alleen de veren,de crop en de snavel terug....
Misschien is 't lekkerder wanneer 't warm is ??? ;)
EvitaP
3-sterren

Berichtdoor EvitaP » Di 15 Mar 2005, 23:32

202spots schreef:Ik heb ze nooit gekocht...(weet ook niet waar ik ze zou kunnen kopen trouwens 8))
Maar wanneer er zelf 'n duif word gevangen dan vind ik alleen de veren,de crop en de snavel terug....
Misschien is 't lekkerder wanneer 't warm is ??? ;)

Als mijn honden het zouden eten (lusten) zouden ze volgens mij niks over laten. Dus de snavel, de poten en de meeste veren opeten, is dat erg?
Lizzy
Moderator

Berichtdoor Lizzy » Wo 16 Mar 2005, 09:40

EvitaP schreef:Als mijn honden het zouden eten (lusten) zouden ze volgens mij niks over laten. Dus de snavel, de poten en de meeste veren opeten, is dat erg?

Het enige wat nog wel eens rot wil vallen hier zijn de klauwen.... Mijn Whoofer kotste een keer een parelhoenklauw uit toen we in het park met iemand stonden te kletsen. Het was toch een vrij genant moment toen die mevrouw die klauw uitgespuugd zag worden.... ;D. Sinds die tijd haal ik de klauwen eraf.
Anneke V
5-sterren

Berichtdoor Anneke V » Wo 16 Mar 2005, 10:25

Lizzy schreef:Mijn Whoofer kotste een keer een parelhoenklauw uit toen we in het park met iemand stonden te kletsen. Het was toch een vrij genant moment toen die mevrouw die klauw uitgespuugd zag worden.... ;D. Sinds die tijd haal ik de klauwen eraf.

;D ;D ;D
EvitaP
3-sterren

Berichtdoor EvitaP » Wo 16 Mar 2005, 10:26

Lizzy schreef:Het enige wat nog wel eens rot wil vallen hier zijn de klauwen.... Mijn Whoofer kotste een keer een parelhoenklauw uit toen we in het park met iemand stonden te kletsen. Het was toch een vrij genant moment toen die mevrouw die klauw uitgespuugd zag worden.... ;D. Sinds die tijd haal ik de klauwen eraf.

;D
Zei ze er nog wat van? ;)
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”