enten

Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

enten

Berichtdoor Barfplaats

samantha
1-ster

enten

Berichtdoor samantha » Di 10 Apr 2012, 17:47

vandaag maar eens met 1 hond bij de da geweest voor zijn jaarlijkse enting. Heb gelijk gezegt dat alleen weil geent hoeft te worden. Pakken ze pi er ook bij, maar ff gevraag wat het was, ja dat is kennelhoest. Maar gezegd dat ik die niet wou hebben. Gelukkig luisterde ze zonden tegenspreken. Daarna vroegen ze of de andere van ons ook niet geent moest worden. Nee, die gaat morgen naar Tannetje om te titeren. Ben blij dat ze daar helemaal niet moeilijk over deden, ook niet dat ik barf voer.

Toch wel een beetje blij met me nieuwe dierenarts, moest het ff kwijt  :biggrin2:
Lizzy
Moderator

Re: enten

Berichtdoor Lizzy » Wo 11 Apr 2012, 07:58

Fijn!
Monique77
5-sterren

Berichtdoor Monique77 » Do 12 Apr 2012, 18:43

Super !! Was laats met Kay naar onze nieuwe dierenarts en die vroeg zich werkelijk waar af wat titeren was....
Dus ik zou erg blij zijn met een DA zoals die van jou  ;)
Limbabnees
3-sterren

Berichtdoor Limbabnees » Do 12 Apr 2012, 18:52

Mooi :)
Mijn DA (ééntje van het team) is ook open-minded.
Een hele nuchtere, kalme kerel. Ik ken hem al jaren en hebben vaak goeie gesprekken.
Hij laat mij geheel de keus, alleen jammer dat daar geen titer genomen kan worden.

Dat kan je ook niet altijd zeggen van een DA.
vagebond
5-sterren

Berichtdoor vagebond » Zo 15 Apr 2012, 11:18

Mijn da gelooft niet in titeren. Een momentopname noemt hij dat, alsof je weet wat er gebeurt in het lichaam wanneer je er een enting in kiepert. Dus ik begin daar niet over, hij zal never nooit gaan titeren, dus reizen we gezellie naar Tannetje weer deze zomer. Gr. Ingrid
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”