Joep aan het hoesten/kuchen

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Do 29 Mar 2012, 10:00

Joep is aan het hoesten. Niet heel dramatisch ofzo, maar toch vervelend voor hem.

Is er iets waarmee ik zijn keel kan verzachten? Ik heb al gelezen over honing of mensen hoestdrank, maar Joep is natuurlijk op eliminatie dieet, dus zou ik het liefst een redelijk veilig iets willen geven...hebben jullie een idee?
nienk
5-sterren

Re: Joep aan het hoesten/kuchen

Berichtdoor nienk » Do 29 Mar 2012, 10:23

eelke schreef:Joep is aan het hoesten. Niet heel dramatisch ofzo, maar toch vervelend voor hem.

Is er iets waarmee ik zijn keel kan verzachten? Ik heb al gelezen over honing of mensen hoestdrank, maar Joep is natuurlijk op eliminatie dieet, dus zou ik het liefst een redelijk veilig iets willen geven...hebben jullie een idee?

ik heb Reus, tijdens het elimineren, wel honing gegeven. als hij liep te hoesten, of voor zijn druppels 's ochtends. ik heb het wel heel voorzichtig uitgeprobeerd. en biologische hele pure honing genomen.
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Do 29 Mar 2012, 17:25

Biologische honing gehaald. En sinds we het gekocht hebben, kucht hij niet meer  ::) goed spul zeg, hoef je alleen maar te kopen, niet eens te geven....  ;D
nienk
5-sterren

Berichtdoor nienk » Do 29 Mar 2012, 17:27

eelke schreef:Biologische honing gehaald. En sinds we het gekocht hebben, kucht hij niet meer  ::) goed spul zeg, hoef je alleen maar te kopen, niet eens te geven....  ;D

nou kijk eens aan, zo zouden meer dingen moeten werken!
eelke
Moderator

Berichtdoor eelke » Do 29 Mar 2012, 17:29

nienk schreef:nou kijk eens aan, zo zouden meer dingen moeten werken!

Ja, ik houdt het maar even in de gaten...als hij weer in een flinke hoestbui schiet krijgt ie een lepel, maar het liefste geef ik hem gewoon niks natuurlijk.
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”