Vraag menu voor drachtige teef.

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

anne-rené
2-sterren

Berichtdoor anne-rené » Ma 26 Mar 2012, 10:46

Hoi allemaal,

Ik heb een vraagje, als het goed is wordt Mirre (Jack) deze week gedekt. Ik zoek de verhoudingen wat ik moet gaan voeren. Verder is het echt een muts met eten. Heeft iemand tips om haar aan het eten te houden?
Ik heb zelf een professionele gehaktmolen en maal 1x per maand. Dit doe ik per diersoort, meng ik in de juiste verhoudingen en dan zo de vriezer in. Ik voer nu 45% vleesbot, 25% spiervlees, 15 % orgaan, 15 % groente.

Ook heb ik een vraag of iemand weet in welke verhoudingen ik moet gaan samenstellen voor de pups. Ik wil de pups op Carnibest zetten maar ook af en toe een eigen mengsel. Om ze te wennen aan afwisseling.
Lizzy
Moderator

Re: Vraag menu voor drachtige teef.

Berichtdoor Lizzy » Ma 26 Mar 2012, 17:31

Hier staat alles wat je weten moet over drachtige honden: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 164.0.html

Pups voer je dezelfde verhoudingen als volwassen honden (40% a 50% vleesbot, 20% orgaanvlees, 10% groenten en de rest spiervlees). Je geeft een pup alleen wel in verhouding meer.

Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”