Gal spugen (met bloed) - kvv?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: pluk

Omlaag
Barfplaats
Gesponsord bericht

Berichtdoor Barfplaats

Vito
1-ster

Berichtdoor Vito » Wo 21 Mar 2012, 17:16

Beste mensen,

Ik ben hier alweer even niet geweest omdat ik het hele kvv weer even op een laag pitje had gezet.
Ik wilde wel over, maar hoe, wanneer, met wat ... Het was op een gegeven moment één grijze massa!
Maar goed, nu is het moment aangebroken dat ik van het huidige voer moet afstappen.
Sinds 2 dagen spuugt Vito namelijk gal met bloed.
Ik ben vanmiddag bij de dierenarts geweest en ze raadden me aan om een hypoallergeen voer te gaan geven.
Uiteraard alleen te koop bij de dierenarts. 14 kilo voor 85 euro en dat zou ik dan voor een periode van 6 weken moeten geven,
omdat het lichaam er 6 weken over doet uit het lichaam te verdwijnen (het huidige voer dus).
Om eerlijk te zijn heb ik geen zin om 6 weken lang zulk duur voer te gaan geven om daarna weer wat anders uit te proberen.
Ik wil dus nu een voeding hebben wat goed is en wat Vito dan ook voor de rest van zijn leven kan hebben (theoretisch gezien, want dit klinkt alweer te mooi om waar te zijn, aangezien ik Vito nu wel wat beter ken hahaha).

Mijn portemonnee is niet zo heel groot, maar ik wil natuurlijk wel het beste voor mijn mannetje.
Het beste voor een klein prijsje.
Maar wat is dat dan?
Ik las al berichten over bijvoorbeeld Smuldier wat je in ieder supermarkt kan kopen, dat dat kwalitatief niet zo heel erg denderend is.
Maar Lotgering vind ik weer niet praktisch. Is duur, moet op bestellen en dan weer verlof opnemen omdat ze op een ongelukkig moment bij je voor de deur staan.
Dus eigenlijk wil ik iets wat ik gewoon in de winkel kan kopen, maar wat dus wel goed is!

Iemand enig idee?
Vito
1-ster

Re: Gal spugen (met bloed) - kvv?

Berichtdoor Vito » Wo 21 Mar 2012, 17:38

Ik zit nu te kijken op een website; http://voerwijzer.com/kvv-vergelijken