Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door DJARA
#999832
Liggen er hier in de pan twee schapenkoppen te ontdooien. :busted:
Zit er wel luguber uit, vooral omdat bij eentje het tongetje er uit steekt....... :P
Maar de vraag is, de hele kop gewoon in een keer geven???
En die tanden, poepen ze die gewoon weer uit???
En maar niet in de woonkamer geven hè, denk ik ::) :doh: :duh:
Wie heeft hier ervaring mee?????
Ben benieuwd morgen wat de heren er van vinden.... :gossip:

Groet Jeroen
Door Fynn
#999854
Hoi Jeroen

Die drie van ons hebben laatst ook schapekop op.
Heb ze het gewoon helemaal gegeven en dan de rest van de dag niets meer want ze waren best zwaar die koppen.
Ze eten bijna alles op behalve de kaak .

Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asan
Door Lizzy
#999866
Hoi Jeroen, zijn je honden gewend om vleesbotten te eten en te verteren? Je hebt deze vraag in de KVV sectie gesteld, dus kan ik er vanuit gaan dat je normaalgesproken KVV voert? Wanneer je honden KVV eten en niet gewend zijn aan vleesbotten, dan vind ik de beste plek voor schapenkoppen: de kliko! Schapenkoppen zijn knetterhard en volstrekt ongeschikt als beginnersvleesbot.
Door DJARA
#1002903
Schapenkoppen in de kliko, dacht het niet, ik ga niet voor de kliko naar de slager ;D
Inderdaad topic in verkeerde afdelenig geplaatst, maar goed.
Ik heb de koppen "gewoon"gegeven ::)
En ze vonden ze heerlijk.
GAIA was er in 20 minuten mee klaar burp, en Djara lag uitgebreid te knagen en kluiven.
Op gegeven moment onderkaakje maar afgepakt van Djara maar bij GAIA was ik daar voor te laat !!! op, weg, verschwunden!!!!
Moet nog welzeggen dat het lamskoppen waren trouwens  :-[
Wel met meer dan normale aandacht het poepgedrag gevolgd, maar niets aan de hand, mooie stevige licht gekleurde keutels.
Ik had wel wat vlees bij gegeven als zijnde een soort transport middel.
Ik heb een keer gehad dat GAIA verstopt zat na het eten van geiten ribben, dit was geen pretje, ook financieel niet en deze krijgenze dus niet meer.
202spots bedankt voor de links erg nuttig!!
Groet Jeroen :D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door