Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door tieneke
#997877
202 Spots schreef: Ik neem aan dat ze van ELKE enting last kunnen hebben... :-\
Ja zeker Tinus weet daar alles van,maar is wel een hond natuurlijk.
Maakt volgens mij niet echt uit?
Door lightning
#997882
ik vraag van de 2de enting omdat ze niet hebben gereageert op de eerste enting. zijn allebei volledige entingen geweest
Door Femke
#997956
ja hoor, het kan zelfs heel goed dat de tweede enting net een 'scheppie teveel' was voor het afweersysteem van de kleintjes...
Door lightning
#997958
heb je enig idee hoelang zo iets aanhoud? ze zijn vrijdag geent vrijdagavond. ze poepen nog niet helemaal goed. verder doen ze gewoon spelen zijn vrolijk :D
Door Femke
#997967
het zou toch wel met een paar dagen over moeten zijn. Geef je ze ook iets ter ondersteuning (okugest ofzo?)
Zorg er in elk geval voor dat ze genoeg drinken.
Door lightning
#998044
nee ze krijgen (nog) geen okugest. ja drinken doen ze prima en ze spelen ook gewoon ogen gezond verder
Door lightning
#998317
bedankt voor de tips en antwoorden. ik hoop dat ze snel weer ok zijn de bedoeling is dat ze volgend weekend verhuizen ;)
Door lightning
#1000714
ik heb bij de DA finidiar pasta gekregen ze hebben het nu 3 keer gehad maar nog niet verbetert. er staat op dat ik het 2 a 3 dagen moet geven. ik hoop dat het dit weekend over is want anders mogen ze niet weg. het is lastig trouwens de juiste dosis geven het is 1 ml per 5 kilo en aangezien de kittens 1400 gram en 1500 gram wegen is het lastig afmeten
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door