Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door lian
#994639
Laika is vanaf zondag aan de diaree,
begon zondag middag, wat dunne poepd steeds dunner, maandagmorgen in huis gepoept, maandag heb ik dr niks laten eten, dinsdag wat gekookte kip gegeven en wat brokjes (ja mijn hond staat nog effe op brokken vanaf volgende wk kvv)
leek goed te gaan gisteren verder ook niet meer gepoept. vanmorgen was het weer een iets stevigere drol en vanmiddag kom ik thuis heeft ze dus weer in huis gepoept... :( wordt er niet goed van! Wat is nu het beste om te doen? Vasten? of iets anders geven?
Door Femke
#994640
Heb je okugest in huis? Dan zou ik dat sowieso geven.

Wat het waterdunne poep, wat ze in huis gedaan had? Dan zou ik laten vasten. Als het gewone onlasting was kon ze het misschien niet goed ophouden door buikkrampen ofzo, en dan zou ik gewoon d'r eten geven.
Door lian
#994666
nee okugest heb ik niet, dr poep was niet waterdun maar wel dun, smeuiig..geen vaste vorm in elk geval en spetters...lekker smakelijk allemaal!  :P
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#994747
mijn 3 honden zijn nu ook al een paar dagen aan de spuit, heb bij de da finidair gehaald.
Geef het nog niet zolang dus morgen laat ik weten of het werkt.
ellen
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#995594
nou het werkt hoor!!!!
zimba gaat reuze goed en weirdo draaide net ook een stevig drolletje!!!!
Vinci zag ik niet die liep zo ver de bosjes in..............
ellen
Door lian
#996002
Wat fijn dat de drollen weer goed zijn!  :D ik wou dat ik dat ook al kon zeggen

nou bij laika weet ik t nog niet die heeft gisteren de hele dag niet gepoept...ze heeft gister allen kip en rijst gekregen, vandaag gaan we het weer naar normaal opbouwen met dr eten ben benieuwd hoe het dan gaat! Vanmorgen was wel dr buik helemaal aan het rommelen en gelijk graseten, dus ik denk dat ze wat buikpijn heeft, maar dat zou denk ik ook kunnen door de trek toch?
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#996010
zo zowiezo geen rijst geven, daar hebben ze helemaal niks aan.
Heb ze hier zelf laten kiezen, vinci vrat 2 dagen niet en zimba 1 dag niet.
weirdo de hongerlap wel ::)
Wel gaf ik ze kipfilet(rauw wel te verstaan he ;))
ellen
Door lian
#996028
ja de kip heb ik wel gekookt omdat ik nog niet over ben op rauw en Laika vaak spuugt na rauwe kip, en ze was al niet lekker dus wilde ik haar dat niet aan doen!
Ik hoop dat het vandaag beter gaat, begin gewoon dr brokken maar weer te geven...en dan kijken...
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#996061
NEEEEEE, niet haar brokken geven hoor, dan moet haar maag en darmen dat weer aan kunnen!!!
Zat je al helemaal over op de kvv?
Want dan kan het ook nog eens met het ontgiften te maken hebben.
Hier trouwens vanmorgen weer 1 aan de diarree......
ellen
Door lian
#996108
nee mijn hond zit nog niet aan de KVV dus lijkt mij niet goed om dat nu te geven eerst even dr maag en alles op orde hebben...
dus denk ik toch brokken...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#996150
lian schreef: nee mijn hond zit nog niet aan de KVV dus lijkt mij niet goed om dat nu te geven eerst even dr maag en alles op orde hebben...
dus denk ik toch brokken...
Als je toch nog brokken voert dan is het in deze wijzer dat even te geven, maar dan in kleinere hoeveelheden op een dag.  Ik zou ook geen rijst geven, aangezien een "ziek" darmstelsel per definitie niet zit te wachten op een voerverandering.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door