Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ellen44
#995501
Hallo allemaal....

Hier even een update van onze bordeaux dog pup Jake.....

Hoewel ik in eerste instantie toch wat huiverig was ivm pup en Barfen jan ik jullie vertellen dat ik enorm blij ben dat ik dit heb doorgezet!

Onze Jake weegt nu 32 kilo en is net 6 maanden...

Hij groeit erg gelijkmatig....is een verschrikkelijke makkelijke pup....en vindt Barf-kvv enorm lekker hahaha

Nog nooit heb ik zo´n tevreden pup  meegemaakt....

ECHT... Barf-Kvv is het beste wat mijn pup is overkomen

Groetjes Ellen ;D
Door Red_Hunter
#995506
Ahh weer een tevreden klant. 8)

Ik ben ook zo begonnen van eng en voorzichtig, maar het is het beste wat ik ooit heb kunnen doen.

Zoals je zegt, gelijkmatige groei en tevreden honden. ;)

Veel plezier met je pup en dat hij maar een mooie grote jongen mag worden.

Groetjes Trudie
Gebruikersavatar
Door Nitus
#995526
Ellen44 schreef: Hallo allemaal....

Hier even een update van onze bordeaux dog pup Jake.....

Hoewel ik in eerste instantie toch wat huiverig was ivm pup en Barfen jan ik jullie vertellen dat ik enorm blij ben dat ik dit heb doorgezet!

Onze Jake weegt nu 32 kilo en is net 6 maanden...

Hij groeit erg gelijkmatig....is een verschrikkelijke makkelijke pup....en vindt Barf-kvv enorm lekker hahaha

Nog nooit heb ik zo´n tevreden pup  meegemaakt....

ECHT... Barf-Kvv is het beste wat mijn pup is overkomen

Groetjes Ellen ;D
Dat wisten we natuurlijk al  :P  ;). Maar het is altijd leuk om te horen dat het zo goed bevalt! Goed dat je ondanks je twijfels doorgezet hebt! :D.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#995529
Wordt het dan trouwens ook geen tijd voor een ge-updeette foto van je puppegup? ;)
Door brie
#995554
Ik ben ook benieuwd naar de foto's!!
Het vrouwtje waar ik mijn carnibest vandaan haal heeft ook een enorm uit de kluiten gewassen teef.
Een bakbeest, maar een schat van een hond waar ik altijd even mee moet knuffelen als ik er ben!! ;D
Denk niet dat een dog iets voor mij zou zijn, maar ik vind ze wel wat moois hebben.
Door roefus
#995600
Leuk hoor dat alles zo prima met Jake gaat.  :D
En dan....fotooooo's  ;) :D :D :D
Door Lizzy
#995630
Leuk om te lezen! En jaaaa, we willen een foooooooooootoooooooooooooooooooo ;D
Door Borke
#995636
Geweldig nieuws!
Zou het kunnen zijn dat als een hond met veel lip - zoals een BD - geen koekjes met suiker krijgt dat ze dan ook niet zo kwijlen?
Of is het kwijlen meer iets van gedrag en minder van voeding?
Door Ellen44
#995679
Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties.....
Helaas ben ik niet handig in het plaatsen van foto's dus daar kan ik hulp bij gebruiken. Vorige keer heeft iemand ze voor mij erop geplaatst.
Dus.....liefhebbers????

Mijn doggen kwijlen zeer zeker niet.....als wij iets eten bekijken ze ons niet eens. Maar zodra ze een barf geritsel horen dan staan ze direct te wachten... Grappig toch......
Door Ellen44
#995685
Ik vergeet erbij te vermelden dat ik het weer aan laura zal vragen...dus wie weet staat er binnenkort een nieuwe foto van Jake.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door