Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door poohbeertje52
#995417
waneer wordt een hond over het algemeen voor het eerst loops of stel ik nu domme vraag, waneer werden jullie honden voor het eerst loops aangezien misty een meissie is vraag ik me dat af of is dat allemaal verschillend
Door Brecht
#995422
dat kan met 5/6 maanden al maar met name grote rassen kunnen heel laat zijn.. Anderz was geloof ik 11 maanden toen ze voor het eerst loops werd. Als je bij de zoekfuctie loopsheid intypt vind je veel hierover!  ;)
Door lightning
#995426
1 hond van mij met 7 maanden een andere met 9 maanden. en de jongste teef bij mij met 1 jaar
Door poohbeertje52
#995432
oke bedankt brecht ik ga het opzoeken oke .
lighting ook bedankt ik zie dus dat het idd erg verschillend is dacht ook voor ik het topic opende misschien is het wel niet te voorspellen moet jullie ook eerlijk zeggen dat onze eerdere honden allemaal reuen waren misty is ons eerste teefje dus op dat gebied zijn we een leek dus bedankt voor jullie tips ;)
Door sandrra
#995456
Mazoe was net 7 maanden toen ze loops werd en Khami precies op de dag van haar eerste verjaardag.
Door poohbeertje52
#995463
er zit dus gewoon een groot verschil in ja sorry zo als ik al schreef wij hebben steeds reutjes gehad dus is dit ook weer nieuw voor ons bedankt sandRRa
Door Brecht
#995476
aangezien jij een grote hond hebt kan het goed zijn dat ze wat later is. Hoe oud is ze nu? maar er zit idd heel veel verschil in. Anderz is ook mijn 1e teef (en 1e hond  ;D) dus dat je daar vragen over hebt is heel normaal!
Gebruikersavatar
Door roksefloks
#995482
Ook kleinere honden kunnen "laat" zijn. Ik heb hier twee nestzusjes. De ene was loops met 12 maanden en de ander is het nu voor het eerst en is 15 maanden. Hun tante was loops met 10 maanden.
Dus.......vroeg of laat......komt het. ;)
Door Eef+Stippels
#995490
Als ik het me goed herinner was yindra voor het eerst loops met 6 of 7 maanden..

Ik zou voor jezelf aanhouden tussen 6 en 12 maanden ongeveer...
Gebruikersavatar
Door *Monique
#997109
Bantu (grote poedel) is vorige week voor het eerst loops geworden, en zij is net 12 maanden. Vienna (grote poedel) was erg laat met haar 17 maanden, en Kay (ACD) was geloof ik een maand of 7
Door Spiegeltje
#998055
Kitty werd met 10 maanden loops. Het verschilt per hond. Sommigen zijn wat laat anderen vroeg. Het komt vanzelf goed met die loopsheid :D
Door Minna
#998098
Pika de smoushond met 6 maanden voor het eerst loops, de hollanders Papu was 11 maanden en Pinkki 13 maanden, de mechelaars weet ik niet want die hebben we niet vanaf pup.  ;)
Door poohbeertje52
#998101
ja spiegeltje dat snap ik  ;D ik vroeg het mij gewoon af mede omdat wij eerlijk gezegd dus hier nog nooit mee te maken hebben gehad omdat we altijd reutjes hebben gehad ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door