Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Suzanne
#995046
hoi, zojuist heeft Tristan een paar borrelnootjes te pakken gekregen. Betreft sheltiepup van 14 weken, net onder de 4 kg.
Ik denk dat hij er 2 a 3 opheeft.
Mij staat scherp bij dat pinda's (noten algemeen) slecht izjn, maar hoe slecht? Moet ik iets doen, naar de da? Kan er online niet zo heel veel over vinden behalve 'is slecht'... wie biedt raad?  Natuurlijk zoek ik verder, maar ik gooi het ook hier ff neer

Suzanne
Door Suzanne
#995059
Dus dat ik overal onlin terug vind 'is slecht'  en 'is giftig' is zwaar overtrokken of geldt voor grotere hoeveelheden? Net natuurlijk ge-googled en daar vind ik dingen terug als ' geef uw hond geen pinda's ook niet 1'. Dus ja.... ;-((((

Suzanne
Door margreet
#995074
meid maak je maar niet druk hoor,natuurlijk moet je ze niet dagelijks pinda's of nootjes voeren,maar geloof me de mijne hebben er in de loop der jaren wel eens meer een paar op. :-*
Gebruikersavatar
Door Angelique
#995079
Suzanne schreef: Dus dat ik overal onlin terug vind 'is slecht'  en 'is giftig' is zwaar overtrokken of geldt voor grotere hoeveelheden? Net natuurlijk ge-googled en daar vind ik dingen terug als ' geef uw hond geen pinda's ook niet 1'. Dus ja.... ;-((((

Suzanne
Nou ja tja, als dat ook voor borrelnoten zou gelden had ik allang veel minder honden moeten hebben. Ik zou me in ieder geval niet druk maken als wuppiedepuppie een paar borrelnoten had opgegeten, zelfs bij een half zakkie nog niet.
Door Suzanne
#995437
Alles is helemaal goed met Tristan, hij heeft er geen nadelige gevolgen van ondervonden.
Ik echter wel; ik ga NOG beter opletten dat hij ze niet te pakken krijgt.. gewoon eten is goed genoeg voor meneer! ;-)

Suzanne
Door Eef+Stippels
#995489
Suzanne schreef: Alles is helemaal goed met Tristan, hij heeft er geen nadelige gevolgen van ondervonden.
Ik echter wel; ik ga NOG beter opletten dat hij ze niet te pakken krijgt.. gewoon eten is goed genoeg voor meneer! ;-)

Suzanne
Fijn dat ie er niets van heeft gemerkt. Had ik ook niet verwacht, ik zou me geen zorgen maken over een paar borrelnootjes, gelukkig kunnen ze wel wat hebben  8)
Door Laura W
#995536
Lola (ukkie van amper vijf kilo) pikt ook nog wel eens borrelnootjes. Ze is zo razendsnel en zo gewiekst, als ze maar de kleinste kans krijgt pikt ze alles wat maar eetbaar lijkt. De volgende dag poept ze de pinda's dan zo weer uit, nog helemaal heel. :D

Fijn dat je sheltie er niets van heeft gekregen.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door