Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#993715
zijn ze nou al een dag of 3, of aan de diarree of aan 't kotsen.....
ze zijn niet ziek, dremelen ook niet om naar buiten te gaan, wachten dus met poepen tot ze buiten zijn.
En dan is de ene aan de spuitpoep en dan de andere weer, is de ene spuitpoep vrij dan gaat ie weer een keer of 2 over zijn nek.
En zo wisselen ze elkaar af...............
geef okugest, en laat ze maar niet zwemmen.
Zal ik ze een paar dagen op de kip zetten vanwege de diarree en omdat het wel lichtverteerbaar is of....
ellen
Gebruikersavatar
Door Angelique
#993718
Het schijnt nogal te heersen :-\  Ik zou in ieder geval even geen stevig botwerk geven omdat er nu geen sprake is van een optimale spijsvertering. Omdat er toch wel sprake zal zijn van een virus zou ik zeker probiotica erbij geven en even langs een da rennen voor wat Finidiar forte of Kaomicine. Op enkel Okugest zou ik in deze niet vertrouwen, leuk voor erbij om de symptomen te onderdrukken maar meer ook niet.

Sterkte met broekies wassen :-X (pas nu vooral op met vliegen, voordat je het weet heb je de maden op je hond zitten :-X)
Gebruikersavatar
Door Nitus
#993733
Lekker zeg :-X. Ik zat naast een virus misschien ook aan wormen te denken :-\.
Groene leem werkt vaak ook goed bij diarree, dat zou ik liever eerst proberen dan finidiar, wordt het echt te gortig wordt dan heb je die nog achter de hand.
En zie je binnen een paar dagen geen verbetering dan zou ik een mestonderzoek op wormen laten doen.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#993765
ga zo gelijk even langs de DA om finidiar te halen!
En ze mogen nu niet buiten liggen, de vliegen zitten zo om hun heen :P :P :P
nu vinden ze het zelf gelukkig ook te warm om buiten te liggen...
ellen
Door tt-tjes
#994079
Voor eventuele vliegen kun je ook nog altijd wat teatree spray op hun broek doen.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#994187
ze hadden vanmiddag weer goede ontlasting en bij weirdo en vinci is het eten erin gebleven.
Zimba vondt het weer tijd worden de hele hap er weer uit te kotsen....
ellen
Gebruikersavatar
Door nova
#994202
Jeetje zeg, wat vervelend , en dan ook nog alle 3
beterschap.
Gr
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#994206
Wat vervelend zeg, alle drie nog wel. :-\
Sterkte met het stel en beterschap voor ze. :-*
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#994264
vannacht niets gevonden, alleen m'n plantjes op de tafel waren half opgevreten, dus er is er wel eentje misselijk geweest, waarschijnlijk vinci--want die was zonet weer aan de spuit!
Wordt er een beetje gek van, gelukkig maken ze totaal geen zieke indruk.
ellen
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#994354
heb er net finidair weer ingegooid bij weirdo en vinci.
Tjee, die weirdo was toch weer aan de sproei, je moet gewoon uitkijken dat je niet te dicht bij hem staat!
Kijk het nog even aan, even die finidair de tijd geven anders toch maar even richting DA.
Maar het is zo gek, ze zijn vrolijk, tierig, hongerig, klierig enz--totaal geen ziekteverschijnselen....
ellen
Door Brecht
#994380
Anderz heeft het paar weken terug gehad.. dat is een aantal dagen aan blijven houden en toen werd het beter. Heb toen alleen pro biotica gegeven. Beterschap met de mannen!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door