Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door nova
#993589
Eindelijk, na veel geprobeerd te hebben gaat het eindelijk goed met mn meisje, ten minste wat de jeukklachten aangaan.
Ben verleden jaar september de eerste keer van voer veranderd,daarna  een ander merk brok,  vervolgens weer een andere en nog meer belovend - hypo allergeen-peperduur- en geen resultaat opleverende brok geprobeerd.
Vervplgens Cb geprobeerd, en dat leverde de eerst voorzichtige verbeteringen op.
Ook naar een holistisch DA gegaan,  en die vertouwde erop Bindi klachtenvrij te krijgen. Maar na de eerste resultaten bleven verdere verbeteringen uit.Na een aanntal weken Cb , ben ik overgegaan naar volledig vers, en wel om 2 reden.
Ik hield voor mogelijk dat Bindi niet goed tegen de rijst kan die in CB zit, maar ook omdat Cb voor een grote hond erg duur is.
Mijn gevoel dat Bindi slecht tegen de rijst kan bleek juist.
Na 4-5 weken zelf samenstellen is mijn meisje zo goed als klachtenvrij  :groupwave2: ;D ;D ;D ;D ;D :D :D :D :D ;D ;D ;D ik
Zit hier te stralen, terwijl ik dit neerschrijf :D :D
Ben blij dat ik de stap gemaakt heb, hier geen brokken etc. meer.
Wil jullie danken voor de steun en tips. We barfen hier  lekker verder  :mbounce:
Gebruikersavatar
Door Nitus
#993725
Zit hier ook met een big smile op m'n gezicht! Wat een leuk bericht en wat fijn voor je (en Bindi natuurlijk) :D Voowral dooowwwgaan [berrystevensstem];D.
Door sandrra
#993984
Ik snap het helemaal dat je straalt.
Met Mazoe verging het net zo. Alle merken brok zo'n beetje gehad. Toen over op CB eens/rijst., bleek ze ook niet tegen te kunnen.
Nu barft ze volledig en is een hele andere hond, klachtenvrij, glanst alsof ze opgepoetst is en is heel erg vrolijk.

Heerlijk hè als je je hond zo ziet...
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#994289
[quote="nova"]
[/quote]

Ik heb je een pb gestuurd wil je even kijken, anders kan ik iemand anders misschien blij maken met de kefir?
Door cathrien
#994306
Miet geweldig een half jaar later na je mailtje van help. In een woord super. Je berner wordt een plaatje. Sinds 2 weken staan ze bij mij ook volledig op barf :mbounce:
Zie nu wat ze eten en genieten :groupwave2: Ik hoop dat er vele bernereigenaren zullen volgen :wavetowel2: :wavetowel2:
Gebruikersavatar
Door nova
#994335
[quote="marga1953"]
Ik heb je een pb gestuurd wil je even kijken, anders kan ik iemand anders misschien blij maken met de kefir?

[/quote]

Is beantwoord

groetjes
Door De Geijsjes
#1013262
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: wat een goed nieuws!!! Hier ook alleen positieve berichten. Jack had vaak hotspot, zelfs na iedere keer secuur afdrogen na het zwemmen, niets mocht baten en wat denk je? Deze zomer op vakantie meerdere malen per dag in het water gelegen, hoge temperaturen en .... geen hotspot  :) :) :) Ook wij zijn super blij :)  En ... zwarte beesjes glanzen ook zo lekker op vers  ;D :D ;D
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door