Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door cathrien
#992500
We hebben net vuile pens verpakt nu is mijn vraag wat doen jullie met het vet?
Door Lizzy
#992506
Als het een beetje normale hoeveelheden zijn: dan voer ik het gewoon. Echte hele grote stukken zou je eventueel apart in kunnen vriezen en met mager vlees kunnen geven.
Door Butch
#992510
welk vet? Ik heb van de week ook een pens gekocht en in stukjes ingevroren, maar ben geen vet tegengekomen. Nou heb ik het natuurlijk wel zo snel mogelijk in die zakjes gepropt, dus heb ik het mss gemist? :doh:
Door cathrien
#992511
Lizzy schreef: Als het een beetje normale hoeveelheden zijn: dan voer ik het gewoon. Echte hele grote stukken zou je eventueel apart in kunnen vriezen en met mager vlees kunnen geven.
Bedankt voor het antwoord.
Door dorinekok
#992515
Butch schreef: welk vet? Ik heb van de week ook een pens gekocht en in stukjes ingevroren, maar ben geen vet tegengekomen. Nou heb ik het natuurlijk wel zo snel mogelijk in die zakjes gepropt, dus heb ik het mss gemist? :doh:
ik heb ook nooit vet hoor! ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#992551
cathrien schreef: Ik heb een hele vuile pens.
Hier ook altijd een hele pens en daar zit soms ook veel vet aan. Aangezien ze hier vrij makkelijk aanzetten snij ik die grote brokken eraf en kiep het weg.
Door tieneke
#992558
Hier snij ik ook de grote stukken vet eraf,is zeker een groot risico voor de pancreas  ;)
Gebruikersavatar
Door pike
#992564
Brokken of dikke lagen of blubber snij ik eraf en gooi ik weg. Of het nou aan de pens zit of aan iets anders. In het begin van mijn barftijdperk vroor ik het vet ook apart weer in voor eventueel later gebruik bij iets magers, maar het bleef altijd over in de vriezer dus ik bewaar het nooit meer.  ;)
Door tieneke
#992569
pike schreef: Brokken of dikke lagen of blubber snij ik eraf en gooi ik weg. Of het nou aan de pens zit of aan iets anders. In het begin van mijn barftijdperk vroor ik het vet ook apart weer in voor eventueel later gebruik bij iets magers, maar het bleef altijd over in de vriezer dus ik bewaar het nooit meer.  ;)
Ik geef het zelfs niet meer aan onze buitenkatten  ;) en gooi het meteen weg.
Door Minna
#992575
Ik geef ze een hele pens om zelf in stukken te scheuren bij voorkeur dus snij er zelf helemaal niet meer aan. Als ik een pens wel in lappen snij dan kijk ik gewoon dat het een beetje eerlijk verdeelt wordt, en dat Pinkki niet te veel vet krijgt want die heeft de neiging om aan te zetten. ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door