Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Karin05
#991170
kon ik deze vis nu ook geven??

Zie t f niet zo snel staan.

Groetjes Karin
Door Nynke
#991189
Laura2004 schreef: Ja.
Jeetje Laura, wat een hoop tekst !!  :) :)    ;)

Maar makreel kan best, het is een vette vis. Niet de gerookte of gestoomde, maar de rauwe lijkt mij. Succes !!
Door *wendy*
#991192
Ik heb een rauwe gisteren besteld via het IC. Komt morgen binnen.
Hoop dat hij het lust want zalmkoppen en sardienes blieft meneer al niet.  :-\
Door tiny
#991202
Ja hoor, goeie vette vis. Gewoon in zijn geheel geven. Hier, voor Tessa, is hij te vet, wordt ze erg misselijk van. Rosco bliefde na een paar keer geen makreel meer. >:( Maar voor Senna, veel succes en eet smakelijk.
Door Laura2004
#991206
Nynke F schreef: Jeetje Laura, wat een hoop tekst !!   :) :)    ;)
8)

Ik heb toch nog wat meer te zeggen, er zijn veel honden die niet van makreel houden, dus je bent gewaarschuwd  ;), Kai van mij deed een moord voor sardines en makreel en nu spuugt hij het uit, maar dat hij de makreel niet lust is zo gek nog niet, want dat lusten heel veel honden niet, Ziggy van mij lust alleen vis uit blik en verse zalmfilet  ::)
Door Karin05
#991246
Nou dat weet ik snel genoeg kreeg m vanochtend mee van de visboer.

Eerst kijken of ze m eet, want naast panharing krijg ik er meer qua vis niet in.
Bedankt allemaal.

Groetjes Karin
Door tiny
#991252
Ja makreel heeft een hele sterke smaak. Ik ben begonnen door stukjes uit de rug te snijden en dat eerst te voeren. Dat ging er goed in, toen door de helft gegeven. Later hele. ;D
Door *wendy*
#991290
tiny schreef: Ja makreel heeft een hele sterke smaak.
Stinkt het ook? Want hoe harder het stinkt hoe makkelijker G het eet volgens mij  :D
Door pallas
#991301
je kan hem ook eventjes in lauw water leggen , dan wordt de vis wat zachter :)
Door Laura2004
#991303
@ Wendy: Verse vis stinkt als het goed is niet en makreel dus ook niet, het ruikt gewoon naar vis, maar als je het lang genoeg ongekoeld laat liggen gaat het vanzelf stinken  8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door