Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#990830
Hallo,

Wij hebben een cane corso van 4 maanden die sinds 2 dagen op smuldier pens/vlees compleet staat. Mag je deze variant nu altijd geven of mag die pens niet hele dagen ? Ik heb het namelijk bij de c1000 vandaan en daar hebben ze niet veel varianten. Zijn er nog meer complete varianten ?
Ik zag ook kip. Geef je dit als erbij want dit is niet compleet.

Nog een vraag. Z'n ontlasting is nu wel erg vast/hard. Hoe komt dit ? Ik dacht namelijk door al dat vocht dat z'n ontlasting wel zachter zou worden.

gr. Annet
#990867
Theoretisch zou je het altijd kunnen geven, maar voor je hond is het uiteraard veel lekkerder als je afwisselt. Er zijn meer complete smaken van Smuldier zoals al gezegd is. Moet je even zoeken bij andere supermarkten.
#990894
En die andere niet complete wanneer zou je die dan kunnen geven ?
Heeft iemand nog een antwoord op deze vraag?:
Nog een vraag. Z'n ontlasting is nu wel erg vast/hard. Hoe komt dit ? Ik dacht namelijk door al dat vocht dat z'n ontlasting wel zachter zou worden.
#990951
[quote="annetenmick"]
En die andere niet complete wanneer zou je die dan kunnen geven ?
Heeft iemand nog een antwoord op deze vraag?:
Nog een vraag. Z'n ontlasting is nu wel erg vast/hard. Hoe komt dit ? Ik dacht namelijk door al dat vocht dat z'n ontlasting wel zachter zou worden.

[/quote]

Wat vind je vaste/harde ontlasting? Als je brokkendrollen gewend bent dat ziet de ontlasting er bij versgevoerde honden wel anders uit ja.Het is veel minder, veel droger en veel compacter omdat het voedsel voor het grootste gedeelte verteert en er weinig balaststoffen in zitten die je hond weer kwijt wil.

Heeft je hond ook moeite met ontlasten (hoewel ik me dat met de pens/compleet niet kan voorstellen, de meeste honden hebben juist wat lossere poep van pens.)
#991464
Nou los is het niet, het is indd wel heel anders dan brokkenpoep. veel minder, anders van vorm (dunner) ,droger, heeft wel dezelfde kleur als voorheen. Niet steenhard hoor. Ik geloof dat hij er niet echt moeite mee heeft dat niet. Hij doet het nogal eens in de tuin dus zie ik het niet altijd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door