Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door poohbeertje52
#990321
;) :P sorry misschien niet het juiste forum maar wat kan ik het beste geven naast kvv , ze krijgt smuldier 3pakjes per dag vleescompleet, maar bedelt de hele dag verder om dat ze doet als of het niet genoeg is  :-[
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#990370
je kan ze lekker wat te knagen geven,bv kippenekken en karkassen.
Als ze dat goed weg krijgt kan je konijn, parelhoenkarkassen geven!
Leuk voor ze en nog zeer voedzaam ook!
Als haar ontlasting goed blijft gaan kan je ook weer eens voorzichtig een lap pens geven, doe je ze ook een groot plezier mee!
Verder geef ik de mannen hier regelmatig eitjes met schil, en vrijdag krijgen ze sardientjes met huttekase.
Alleen de vis krijgen ze als maaltijd.
Aangezien ze in de groei is en nu graag eet zou ik de karkassen als extra beschouwen.
ellen
Door poohbeertje52
#990377
;) ;) oke ga ik proberen en misschien domme vraag maar eitjes met schil zeg je moet ik die niet eerst koken dan ivm samonella :-[ :-[
Door Anthraciet
#990382
Nee hoor, ik geef ze ook regelmatig, en juist rauw (net als de rest van barf ;))
Salmonella hoef je niet zo bang voor te zijn als je gewoon normaal met kipproducten omgaat. De kipkarkassen en nekken zijn ook altijd rauw 8)
Door poohbeertje52
#990383
;) ;) oke ga ik ze ook eitje geven kijken wat ze er mee doet want ze is super eigenwijs als ze t niet moet doet ze er ook niks aan  ;) ;) gister heeft ze wel een uur lang achter een appel lopen rennen toen bedacht ze misschien kan ik hem ook op eten en ja  zeg hij smaakte nog ook ;D :P
Door arenda
#991615
Enne wen er nou maar gewoon aan dat ze de hele dag vraagt om meer. Heb hier 2 honden en 3 katten rondlopen die eigenlijk de hele dag zeuren om meer meer meer. Trouwens ik bedenk me opeens dat dat paard wat er nu ook bijhoort ook al zo n portret is.
En soms ben ik zo stom om teveel te geven en je hebt zelf al ervaren wat dat als gevolg geeft. Bij mij een kamer vol schuimende en stikkende diarree. Heerlijk om op je nuchtere maag op te ruimen. Maar mijn eigen schuld, ik weet dat het meestal van te veel, of te koud, of te vet voer komt. Of een combi daarvan. Das het loon van de gemakzucht, zucht
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door