Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Bonha
#989873
Hoi,

Aan de mensen die wel eens smuldier geven. ik vind in een pakje pens/compleet twee knalgroene "korrels" een soort "semi-uit elkaar gevallen geexpandeerde brok" , van ongeveer een halve cm doorsnee.

Op de één of andere manier denk ik bij felgroene korrels meteen aan rattengif, maar dat zal toch niet??
Heb inmiddels een paar verhalen gelezen van rare dingen die in smuldier gevonden zijn, dus nu word ik wel heel onzeker!!

Ik hoor graag of het bekend voorkomt, maar ik geef het nog maar even niet!
Yanthe heeft het alláng geroken en flipt haast, zo graag al ze het hebben wil!
#989892
Haha, inderdaad net gemaakt. Niet zo'n beste foto. en daarna hield de camera het voor gezien qua scherpstellen (batterijen op).

Afbeelding

en? enig idee?

dit is mijn eerste smuldiermaaltijd, dus ik weet even niet wat te doen!
#989905
Het heeft helemaal niet de structuur van doperwt....tenzij ze hem hebben gepoft...???

op de verpakking staat: "vers fijngemalen groenten",  en "ontsloten tarwe". Maar dit is niet zomaar gemaald....toch??
Door roefus
#989944
Heb geen ervaring met Smuldier compleet, heb wel eens hart of pens gebruikt (enkelvoudig).
Maar het lijkt me iets 'groens' van groente.
Vertrouw je het niet, pak de telefoon en bel de leverancier...die kunnen je het waarschijnlijk vertellen.
Denk zelf absoluut niet dat het rattengif is....maar STEL dat het zoiets zou zijn...dan red je hondjes met je telefoontje  ;) :D
Want 'dat groen' zal dan niet enkel en alleen in jouw pakketje zitten.  ;)
#989973
Toevallig heb ik vandaag ook de pens compleet gegeven en daar zat ook een groen dingetje in, ik denk een doperwt, was trouwens voor het eerst dat ik het zag, dit pakje heb ik ook pas gekocht en misschien is het nieuw ???
#990318
Heb vroeger veel smuldier gegeven  aan de honden, en toen zaten die groene dingen er inderdaad niet in.
Tegenwoordig zie ik ze vaker in de smul Pens/vlees compleet (groene pakjes)
Ik hou het ook maar op doperwten. ;) Quierro is nu bijna elf, en krijgt altijd al Smul!
Hij loopt nog steeds ;)
Ben eigenlijk wel benieuwd?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door