Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#990226
Bij ons in het park loop een oudere golden retriever, die helemaal onder de bijt en jeukplekken zit, thuis loopt het arme dier dag en nacht met een kap om, vanwege dat hij zich kapot bijt, en dat is ook duidelijk te zien, als hij even stil staat bijt hij gewoon de stukken uit zijn eigen lijf als hij daar de kans toe krijgt!!!
Nu is hij geschoren maar het beeld wordt er niet fraaier op.
Uiteraard zijn deze mensen al vaak bij de dierenarts geweest, maar verder als een pilletje en zalfje komt het niet.
Voeding is nooit tersprake gekomen.
Natuurlijk eet hij brokken, dus ik heb al eens een poging gewaagd en mijn verhaal gedaan, dat het best eens aan de voeding kan liggen.
Vandaag zag ik hem weer, en mensen wat heeft dat dier een lijdensweg......... weer benadrukt dat ze eens naar een ander soort dierenarts moeten gaan, waar zijn baasje nu wel mee instemde.
Het probleem is een beetje dat zijn baasjes ook wat ouder zijn en niet bekend zijn met wat "anders".
Ik heb beloofd om op zoek tegaan naar een goed adres.
Zelf dacht ik aan een holstische dierenarts, maar misschien zijn er nog andere optie `s.
Dus bij deze heb ik jullie know-how nodig.
Wie weet een adres graag een beetje in de buurt, zeg tussen Dordt en Rotterdam !!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door