Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Marlenejjj
#989565
Ik ga met mijn 2 honden op vakantie naar Texel, op een camping in een tent. Ze krijgen nu uitsluitend KVV (Carnibest) maar dat gaat daar natuurlijk niet lukken. Een koelkast kunnen we evt. wel regelen maar een vriezer voor de 17 dagen (= in hun geval 19 kilo) dat ik daar ben dat gaat natuurlijk niet.

Wat raden jullie aan? Zelf dacht ik aan een combinatie van vers vlees halen bij de slager, gedroogd vlees (maar hoe moet dat?) en brokken (maar die mag Willem niet wegens allergie).
Door poohbeertje52
#989577
;) ;) misschien kun je hier oproepje doen of er mischien mensen in de buurt van die camping carnibest geven zodat je daar onderling iets mee regelen kan?
Door Marlenejjj
#989585
Bij deze, we zitten vanaf 25 juli tot en met 10 augustus op camping om de noord bij den Burg. Ik heb 19 kilo nodig van natuurvoer of kip en rijst of allebei een beetje. Het mag ook barf zijn of een ander KVV (barf kan ik nog niet zo goed zelf samenstellen dus daar heb ik dan wel wat hulp bij nodig). Wie kan ons daarbij helpen?
Door Boefke
#989623
Ik zou voor een paar weekjes niet al te moeilijk doen. Zelf ga ik naar de plaatselijke supermarkt tijdens vakanties en koop wat er voor handen is. Verder krijgen ze dan wat van de pot mee. Vlees drogen kan, dan zou ik dingen drogen die je sowieso niet kunt kopen daar en perse wilt voeren. Als je een droogmachine hebt kun je het daarin drogen, anders in de oven op ik meen 50 graden. Voor je het geeft zou ik het dan een tijd laten weken in water.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#989708
Plaatselijke supermarkt of dierenspeciaalzaak bellen voor Rodi oid? En anders lekker aan de BARF in de vakantie ;).
Door poohbeertje52
#989718
in den burg zit een dierenspeciaalzaak waar ze carnibest verkopen ;)
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#989760
Als je honden ook smuldier lusten, in de Cocksdorp is een supermarkt ( ik dacht C1000 ) die dit verkoopt.
Daar halen wij het, aangevuld met wat we van huis meenemen.
Door Marlenejjj
#989834
Bedankt allemaal. Tja, best simpel eigenlijk. Dat wordt iedere 2 dagen naar de winkel maar dat geeft niet. Ik heb natuurlijk het liefst hun eigen eten en ik ben blij dat dat in den burg gewoon te krijgen is.
Door poohbeertje52
#989950
;) :D heb een mailtje al naar je toe gedaan met het adres heb het voor je nagevraagd en ja ze hebben het daar wel ;)
Door Suzanne
#991953
[quote="poohbeertje52"]
in den burg zit een dierenspeciaalzaak waar ze carnibest verkopen ;)

[/quote]

Echt waar? Ik wist dat ze er rauw dingen verkochten, maar wist niet van cb.

Wel van tevoren ff bellen of ze het 'op voorraad hebben' of 'willen houden'?

Suzanne
Door angie69
#995177
Hallo,

Wij hebben een caravan en daarnaast een caming vriezer en dat ding vriest echt wel hoor !
Weet het merk zo niet,hij is blauw en nog niet zo goedkoop,
maar misschien kun je een twwedehandse kopen en ff googlen op het merk ?

Een vriezer mee nemen op vakantie kan in ieder geval wel,
Er kan natuurlijk minder in maar je kan dan voor een paar dagen kopen.

Zag dat Rodi ook vers vlees speciaal voo de vakantie verkoopt,
voor mensen die kvv voeren en geen koelkast bij de hand hebben,
maar die worsten lijken mij niet hetzelfde als diepvriesvoer. ::)

Fijne vakantie !
Door Femke
#995308
[quote="angie69"]
Hallo,

Wij hebben een caravan en daarnaast een caming vriezer en dat ding vriest echt wel hoor !
Weet het merk zo niet,hij is blauw en nog niet zo goedkoop,
maar misschien kun je een twwedehandse kopen en ff googlen op het merk ?

Een vriezer mee nemen op vakantie kan in ieder geval wel,
Er kan natuurlijk minder in maar je kan dan voor een paar dagen kopen.

Zag dat Rodi ook vers vlees speciaal voo de vakantie verkoopt,
voor mensen die kvv voeren en geen koelkast bij de hand hebben,
maar die worsten lijken mij niet hetzelfde als diepvriesvoer. ::)

Fijne vakantie !
[/quote]

je bedoelt waarschijnlijk die rode Rodi worsten? Dat gebruik ik enkel als beloning hoor, dat lijkt mij geen gezonde, volwaardige maaltijd (ook al zegt Rodi dat dat wel zo is)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door