Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#988068
bezig met vooral het barfen en veel minder kvv.
En ik moet zeggen dat ik de jongens veel levendiger en er toppie uit vindt zien!!!!
Eerder gaf ik vooral kvv en alleen in 't weekend barf, nu met bijna alleen barf zien de jongens er super uit!
Had niet gedacht dat je zelfs tussen kvv en barf zoveel verschil ziet!
En ik vondt de jongens er al zo puik uit zien, ken het nog beter :D
ellen
Gebruikersavatar
Door Angelique
#988075
vanaalst schreef: bezig met vooral het barfen en veel minder kvv.
En ik moet zeggen dat ik de jongens veel levendiger en er toppie uit vindt zien!!!!
Eerder gaf ik vooral kvv en alleen in 't weekend barf, nu met bijna alleen barf zien de jongens er super uit!
Had niet gedacht dat je zelfs tussen kvv en barf zoveel verschil ziet!
En ik vondt de jongens er al zo puik uit zien, ken het nog beter :D
ellen
Zolang je je dat af blijft vragen blijf je scherp. 8)
Door judith1967
#988490
Toen met Cairo erbij gaf ik ook Dorian kvv,ben het na het overlijden van Cairo blijven geven(gewoonte)
Ik heb nog wat rollen Bibi liggen,toevallig wel wat vaker weer gegeven omdat ik wat meer ruimte in mijn vriezer wilde hebben,maar nu krijgt hij oo kgewoon meer Barf.
Komt ook vnl omdat ik nu maar 1 x per dag geef!!

En ik vind het leuker om te geven,ik kan er echt van genieten als ik zie hoe mijn hondje van zijn eten geniet.

Hij krijgt vanavond lekker een vismaaltijd(incl zalmkop) :)
Door Nynke
#988654
ik gaf de laatste tijd ook veel meer barf dan kvv, maar ik heb allemaal Herby-vleesmixen uit Breda overgenomen en dat is toch een soort kvv  :-X  dus die ben ik nu aan het opvoeren. Tegen de tijd dat er ruimte in de vriezer is, is de vakantie van het ic ook voorbij  ::) ::) ::)
Door Lizzy
#988963
vanaalst schreef: bezig met vooral het barfen en veel minder kvv.
En ik moet zeggen dat ik de jongens veel levendiger en er toppie uit vindt zien!!!!
Eerder gaf ik vooral kvv en alleen in 't weekend barf, nu met bijna alleen barf zien de jongens er super uit!
Had niet gedacht dat je zelfs tussen kvv en barf zoveel verschil ziet!
En ik vondt de jongens er al zo puik uit zien, ken het nog beter :D
ellen
Grappig he!
Maar het is echt zo ja. Op een goed zelfsamengesteld menu doen ze het gewoon nog beter. En als je je altijd blijft afvragen of het beter kan, dan blijf je inderdaad scherp 8)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door