Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Monique
#987774
vanaalst schreef: leuk he, je kan dan echt zitten lachen om die malloot!
Moet je zachtjes lachen anders kijkt ie je nog nijdig aan ook!
ellen
nou nee, meer verontwaardigd ;D
Door judith1967
#988484
:D ;D
Geweldig de ofto's Ellen.

Gaat DaVinic er ook in liggen rollen toevallig?

Ik had voor onze reptielen pinkie's (babymuisjes( gekocht.Ik dacht nou lekker snackie voor Dorian(waren natuurlijk wel dood)nou hij moest hem ook niet,deed ongeveer hetzelfde als jou DaVinci,toen had ie hem toch doormidden gebeten en toen ging hij erin liggen rollen met zijn koppie
:D ;D
Door Huskymeisje
#988497
mooie foto's. Ik ga ook voor het eerst eendagskuikens bestellen. Vond het eerst nogal zielig want ja, herkenbaar.  :-[

Nu heb ik er minder moeite mee merk ik dus besteld. Kijken hoe het de honden en ook de katten bevalt.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#988671
judith1967 schreef: :D ;D
Geweldig de ofto's Ellen.

Gaat DaVinic er ook in liggen rollen toevallig?

Ik had voor onze reptielen pinkie's (babymuisjes( gekocht.Ik dacht nou lekker snackie voor Dorian(waren natuurlijk wel dood)nou hij moest hem ook niet,deed ongeveer hetzelfde als jou DaVinci,toen had ie hem toch doormidden gebeten en toen ging hij erin liggen rollen met zijn koppie
:D ;D
nee rollen doet ie niet, hij maakte 1 kuiken kapot door middel van het omhoog gooien en toen vondt ie er helemaal niets meer aan..................
ellen
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door