Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door poohbeertje52
#987234
>:( :( misty weer aan de diaree ,dit keer komt het dus niet van de pens want dat krijgt ze na de vorige keer niet meer >:( nou weet het nu even niet meer hoor  :(  of ik doe iets over het hoofd zien of kvv is niks voor haar want in al die maanden brok heeft ze geen enkele keer diaree gehad en ook al at ze die op het laatste niet meer voldoende ze heeft wel weken op 600gram per dag gestaan zonder 1dag diaree en nu opnieuw in korte tijd :( >:(  en ja ik weet dat ik nu allerlei boze berichten kan verwachten maar sorry dan he ben ook maar een mens  :( :( :( die het nu even niet meer ziet zitten met de kvv  :'( :'( :'(
Laatst gewijzigd door poohbeertje52 op do 19 jun 2008, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#987277
denk dat ze gewoon aan 't ontgiften is en moet zeggen dat 1 van mij  honden van de week ook een dag of 2 wat aan de diarree was, heeft ie net een virusje oid opgepakt.
Je hoeft niet gelijk in de stress te schieten hoor, het geeft niets als ze een keertje aan de diarree is.
Hier zijn ze dat ook weleens tussen door, kan ook zijn dat ze dan wat van de straat hebben gevreten, niets om je zorgen over te maken.
Hou het voorlopig maar bij het ontgiften!
ellen
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#987282
nu lees ik net in een ander topic dat je misty 1400 soms 1600 gr vlees geef.
Dat kan ook misschien wel een beetje te veel zijn, zou het gewoon op 1400gr houden.
ellen
Door poohbeertje52
#987299
ja klopt ellen dat komt zo op advies van de da (ja echt die zei omdat ze de laatste weken zo weinig brokken meer at ) zei zij dus geef meer dan dat ze feitelijk nodig heeft ik vroeg nog tothoeveel mag /kan ik gaan zij zegt vervolgens je mag best zo,n pakje smuldier extra geven , we hadden uitgerekend dat ze normaal op zo,n 1200gram zou komen dus 400 erbij is 1600gram vandaar ene misty vondt dit wel prima .maar oke ik ga meteen je advies opvolgen bedankt ervoor ;)
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#987300
je kan id ook overvoeren, heb ik met m'n eerste hondje ook eens gedaan.
Veels te veel gegeven, kreeg ook diarree en met het gevolg dat ie op een gegeven moment zo verzadigd was, dat ie niet meer wilde eten, hij was gewoon giga doorvoedt!
ellen
Laatst gewijzigd door me and my boys op do 19 jun 2008, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Door *Natasja*
#987310
[quote="poohbeertje52"]
ja klopt ellen dat komt zo op advies van de da (ja echt die zei omdat ze de laatste weken zo weinig brokken meer at ) zei zij dus geef meer dan dat ze feitelijk nodig heeft ik vroeg nog tothoeveel mag /kan ik gaan zij zegt vervolgens je mag best zo,n pakje smuldier extra geven , we hadden uitgerekend dat ze normaal op zo,n 1200gram zou komen dus 400 erbij is 1600gram vandaar ene misty vondt dit wel prima .maar oke ik ga meteen je advies opvolgen bedankt ervoor ;)

[/quote]

Nou is er hier al meerdere keren gezegd dat je je hond vooral niet moet overvoeren, dat dat tot diarree kan leiden. In een ander topic werd gezegd dat je 800 tot 1000 gram per dag aan moest houden voorlopig, en wat lees ik hier? Dat je haar bijna 2 keer zoveel voert op advies van je DA  :-X
Door poohbeertje52
#987324
idd op het advies van dierenarts dus niet op eigen houtje,
Door *Natasja*
#987393
Maar waarom vraag je hier op BP steeds advies, als je er vervolgens toch niks mee doet?
Door poohbeertje52
#987407
ja het blijft dom dat ik meer heb gegeven geef ik toe ellen ze kan me ook echt zo smekend aankijken zo van krijg ik nu niks meer en ik heb nog zo,n trek dat ik domme koe weer overstag ga :-[
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#987412
gewoon niet meer doen, en de andere kant opkijken ;)
Kijk, je wilt graag dat ze groeit, dat snap ik wel.
Maar dat moet wel op een verstandige en weldoordenkende manier gedaan worden, je kan ze helemaal harstikke vol proppen en het enige wat je dan krijgt is een aan de diarree zijnde, veels te dikke hond waar je straks helemaal niets mee kan doen als alleen maar 'rollen'. En waarschijnlijke op den duur meerdere gezondheids klachten.
Dus gewoon minderen.
ellen
Door poohbeertje52
#987464
;) gelijk heb je zal de andere kant op kijken ellen,maar dik is ze niet hoor ze is nu vandaag exact 7maanden en weegt 27kilo ;D
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#987466
maar voor ze dat wordt!!!!!
mijn hondje is 16 mn en weegt 21 kilo!!!
Hij is niet echt mager maar zou wat meer vet op zijn ribben mogen hebben, maar aangezien het een zeer bezig beessie is, vindt ik het prima zo!
ellen
Door roefus
#987472
Mag ik vragen of je ook naast de kvv toevoegingen geeft?
Bepaalde tussendoortjes/lekkere hapjes?
Door poohbeertje52
#987500
natuurlijk mag je dat vragen vragen staan immers vrij ;) nee sorry geef geen andere hapjes of tussendoortjes zuiver alleen de smuldier ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door