Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door lightning
#986760
op dit moment heb ik een nestje bestaande uit 2 kittens van ruim 9 weken oud. nog 3,5 week en ze gaan weer weg (helaas) maar goed dat hoort zo ;) nu krijgen mijn honden kvv maar de kittens zitten er zo wat met hun neus in in hun bak ze krijgen kivo de honden. kivo is niet ook voor katten? ik denk dat ze dit wel lusten namelijk. ze eten wel graag tartaar rauw verder heb ik nog niks geprobeerd omdat hier weinig kvv te vinden is voor katten. mijn volwassen katten moeten het sowieso niet maar heb het idee dat hun het graag willen eten. kan het kwaad zo af en toe?
Door Femke
#986963
nee, sterker nog ik denk dat het de beste start is die je je kittens kan geven.
Is Kivo een enkekvoudig voer? Ik zou niet kunnen bedenken waarom het niet geschikt zou kunnen zijn voor katten.
Door lightning
#986966
nee kivo is compleet althans de versie die ik heb voor mijn honden. ik weet alleen niet of ik kivo ook aan katten mag geven.
Door Wendy (boxer gek)
#987193
Ik den kdat het geen kwaad kan hoor. ..

Ik heb er laast ook een topic over geoprnd, want hier doet m'n kitten een moord voor oa cb ;)
Wat ik wel heb begrepen is dat het eiwit gehalte anders is.
Maar af en toe moet het kunnen hoor.
Ze pikt zelfs de pens (wel de compleet) uit de bak van de hond 8)
Door lightning
#987210
ok dank je wel dat laat ik ze af en toe een beetje mee snoepen (niet uit zelfde bak :D)
Door Wendy (boxer gek)
#987439
Hahaha hier ook niet meer uit dezelfde bak hoor, ze krijgt gewoon d'r eigen bakkie vlees ;)
Terwijl onze andere kat er echt niets maar dan ook niets van moet hebben :'(
Gebruikersavatar
Door sylvia
#1000805
Het beste wat je voor j ekittens kunt doen is ze helemaal over zetten op een compleet vers maaltijd. Als de kivo een complete maaltijd is dan kun je het ook aan je kittens voeren
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door