Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Juul
#985936
Wie heeft dit ook ooit gehad?

Ik voer regelmatig nier, maar deze rook echt heel sterk naar urine.
(om het even netjes te zeggen ;D).
Het zal wel niet bedorven zijn, maar ik vind dit toch ook niet echt fris om te geven. (Of ben ik nu een zeikerd........ ;))

Groetjes Juul
Door dorinekok
#986102
tja hier ook gehad en even uitgespoeld en met smaak opgegeten...  :D
Maar ik vind dan ook niet zo snel iets onfris.  8)
Door Drijver
#986114
Nieren van runderen en paarden ruiker sterker dan nieren van knaagdieren heb ik de indruk.
Maar dat maakt mijn honden niks uit. Die eten het toch wel.
Gebruikersavatar
Door pike
#986288
Ik heb nog geen naar urine stinkende nier gehad, maar als je hond ze niet lust kan je ze inderdaad een tijdje in water leggen.
Door Juul
#986326
Hij lust het wel, hoor. En het was ook al op voor ik er iets mee kon doen. Maar dan spoel ik het volgende keer gewoon af.
Vind het niet echt lekker als heel de keuken naar een openbaar toilet stinkt.
Door Drijver
#986823
jalukrifa schreef: Vind het niet echt lekker als heel de keuken naar een openbaar toilet stinkt.
Dat is ook niet zo fris nee  :Flush:
Kun je wel een schoteltje voor de kwartjes neer zetten  ::)
Door Lizzy
#987129
Ik heb hier regelmatig biologisch rundernier en lamsnier van het IC en dat stinkt nooit. Volgens mij hoort het ook niet te stinken. Ik zou vlees dat naar een parkeergarage ruikt waar veel kerels in een hoek hebben staan wildplassen dus niet aan mijn honden voeren maar wegkwakken. Ik vind dat zeker orgaanvlees fris moet ruiken.
Door Fido
#987132
Pak regelmatig nier in en nog nooit urine lucht geroken. Nier hoort ook niet naar urine te ruiken ;)

Ik vind eigenlijk bijna al het vlees niet stinken. Wat wel eens een scherpe geur heeft is alvleesklier.
Het enige wat ik écht vind stinken is vuile pens maar ik zou me dan meer zorgen maken als dat niet stinkt ;D
Door Juul
#987403
Bedankt,  zo denk ik er eigenlijk ook over. Ben dus toch geen watje ;D

Ik had een tijdje terug nier van de plaatselijke slager. En die zag er dus gewoon heel smakelijk en fris uit. Ook niks verkleurd, ofzo. Wel iets duurder, maar daar heb ik dan toch een beter gevoel bij.
Dus ik ga niks afspoelen.

De liefhebbers mogen komen 'm op komen halen, ongeveer 1.5 kilo per 300 gram verpakt. Anders gaat ie in de kliko. Ik haal wel nieuwe bij de slager.

Groetjes Juul
Door dorinekok
#987509
jalukrifa schreef: Bedankt,  zo denk ik er eigenlijk ook over. Ben dus toch geen watje ;D

Ik had een tijdje terug nier van de plaatselijke slager. En die zag er dus gewoon heel smakelijk en fris uit. Ook niks verkleurd, ofzo. Wel iets duurder, maar daar heb ik dan toch een beter gevoel bij.
Dus ik ga niks afspoelen.

De liefhebbers mogen komen 'm op komen halen, ongeveer 1.5 kilo per 300 gram verpakt. Anders gaat ie in de kliko. Ik haal wel nieuwe bij de slager.

Groetjes Juul
ik had ook niet begrepen dat het verschrikkelijk stonk. Ik heb ook wel eens gehad dat er nog wat uit liep maar dat stonk niet echt zo vies als ik nu begrijp van jouw nieren.
Door Juul
#987620
Ja, deze stonken echt erg. Ik dacht al wat te ruiken toen ik ze in porties verdeelde, maar toen waren ze nog redelijk bevroren.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door