Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
#985732
Ik ga een bestelling doen bij het IC. Nu heb ik daar al vaker het orgaan pakket zien staan (kop, hart, lever, long) en zit te twijfelen om het eens een keer te bestellen. Die kop, is dat een lamskop? Zouden mijn honden die wegkrijgen? Wie heeft er ervaring met dit pakket?
Door conleeuw
#985762
ja het is een lamskop. Een tip is om ze te vragen om het door de helft te snijden voor je, als ze dat voor jou willen doen is het veel makkelijker dan wat jij zelf moet gaan hakken en zagen. De honden krijgen het prima weg, als ze het willen, hier wil Jazz het niet, ik denk dat ze het veels te veel moeite vindt, vaak zie je dat honden de onderkaak laten liggen, kennelijk té hard. Het is een paket met zoals jij noemde verschillende organen, volgens mij wel een goede prijs. Long wordt door Dot wel gegeten, jazz grilt er voor :D
Door *Natasja*
#985845
Ik heb besloten het orgaanpakket toch maar niet te bestellen. Ik vind de kans dat mijn verwende spikkels de kop te veel moeite vinden, te groot  ;)
Door Lizzy
#985852
Ik bestel het orgaanpakket ook altijd bij het IC, zonder kop. Ik ben er zeer blij mee, want het levert me weer mooi wat afwisseling op.
Door *Natasja*
#985869
Lizzy schreef: Ik bestel het orgaanpakket ook altijd bij het IC, zonder kop. Ik ben er zeer blij mee, want het levert me weer mooi wat afwisseling op.
Ow, kun je het pakket ook zonder kop bestellen? Nou ja, dat is dan voor de volgende keer. Eten jouw honden de long, Lizzy?
Door Lizzy
#985872
*Natasja* schreef: Ow, kun je het pakket ook zonder kop bestellen? Nou ja, dat is dan voor de volgende keer. Eten jouw honden de long, Lizzy?
Yep. Tenminste, ik wel ;D

Ja, ze eten hier alle drie long. De Pink wil het wel in kleine stukjes gesneden. En daar ben ik altijd heel blij mee (not), want het voelt heel raar. Net spons.
Door Chaos
#985910
Ik heb twee keer een orgaanpakket gehad bij het IC, en beide keren was de kop al ingezaagd. Verticaal tot vlak achter de kaak, de kaak kun je met je handen breken, je hebt genoeg houvast  :-X
En ook was er nog een keer horizontaal gezaagd. Totaal vier delen dus.
De long heb ik de laatste keer gedroogd, mooi beloningssnoepjes van gemaakt.  :) En lever had ik nog genoeg, dus ook die is gedroogd.
Door Borke
#985932
Bij het IC zagen ze alles wat je wilt, ik heb er wel eens een diepgevroren konijn in vieren laten zagen  ;)
Gebruikersavatar
Door nova
#985960
Lizzy schreef: Ik bestel het orgaanpakket ook altijd bij het IC, zonder kop. Ik ben er zeer blij mee, want het levert me weer mooi wat afwisseling op.
Leveren die ook in het zuiden?
Gr.
Gebruikersavatar
Door koekje
#985981
nova schreef: Leveren die ook in het zuiden?
Gr.
volgens mij heeft het islamitisch centrum geen bezorgservice, alleen een winkel, waar je ook mogelijk van te voren je bestelling kunt plaatsen.
Gebruikersavatar
Door nova
#985989
koekje schreef: volgens mij heeft het islamitisch centrum geen bezorgservice, alleen een winkel, waar je ook mogelijk van te voren je bestelling kunt plaatsen.
Kan ns n mailtje sturen met de vraag of ze filialen in het zuiden hebben  :)
gr.
Gebruikersavatar
Door koekje
#985992
nova schreef: Kan ns n mailtje sturen met de vraag of ze filialen in het zuiden hebben  :)
gr.
ja, dat kan.
maar volgens mij zitten in de meeste steden wel islamitische slagers.
Door Nynke
#986008
Lizzy schreef:
Ja, ze eten hier alle drie long. De Pink wil het wel in kleine stukjes gesneden. En daar ben ik altijd heel blij mee (not), want het voelt heel raar. Net spons.
De longen zijn ook net sponzen, om de lucht door de longblaasjes te krijgen  ::) ;)
Gebruikersavatar
Door *Monique
#986328
nova schreef: Kan ns n mailtje sturen met de vraag of ze filialen in het zuiden hebben  :)
gr.
hebben geen filialen in het zuiden, en volgens mij hebben ze nu vakantie
Door Nynke
#986356
trimsalon schreef: hebben geen filialen in het zuiden, en volgens mij hebben ze nu vakantie
Nee Monique, hun vakantie is van 21 juli tot 18 augustus.........
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door