Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door henneke
#984159
Storm is de pineut , hij loopt te hoesten en te roggelen dat het een lieve lust is , overal vind ik witte slijmkwakjes terug en meneer vind dat thijmsiroop niet te nassen is en kijkt me aan of ik hem wil vergiftigen  :(
ik ga morgen wel eens even rondkijken voor tabletjes ik denk dat hij dat beter neemt het eigenwijze monster !
ik ben al wel begonnen met engina te geven en hoop dat het snel een beetje beter gaat met de jongen , voor nu mag hij even rustig aan doen van me bij elke stap te snel schiet hij in een hoestbui dus hij loopt nu even verplicht aan de riem met zijn tuig aan  :)
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#984197
Ach arm jungske...  :-* Die van ons hebben het vorig jaar ook gehad. Bruin was er na anderhalve dag af maar Sam deed er een week over om er af te komen... Sterkte met de patient!
Gebruikersavatar
Door Nitus
#984200
Beetje honing misschien... is toch ook goed voor de keel? :-\ Beterschap met de zielepiet!
Door Ine
#984202
Van tussistin zijn er ook tabletjes!!
Sterkte voor de mooie vent!
Door henneke
#984207
Ine schreef: Van tussistin zijn er ook tabletjes!!
Sterkte voor de mooie vent!
ja dank je ik wist niet meer hoe ze heten maar die bedoelde ik ja  ;)
Door conleeuw
#984212
een beetje honing laten oplikken werkt ook verzachtend, maar ik had afgelopen winter een kennel hoest logé die vluchten als hij de honing rook..... dat was pas echt vergif :-\
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#984213
Hier deed de 'Castanea honingcomplex' het goed. Maar dat is ook een drankje, dus misschien vindt Stormpje dat te blehhhh.
Door henneke
#984273
ik heb erg medelijden met Storm hoor , ik hoop dat het vandaag op de top is en niet nog erger wordt hij hoest nu dus echt heel verschrikkelijk het arme wurm .
Door Lizzy
#984503
Ach arme ventje!
Ik gebruik ook altijd Tussistin. En ik plet de tabletjes tussen twee eetlepels en gooi het poeder in de bek. Gauw bek dicht doen en klaar. Op de een of andere manier lijkt het dan beter te werken. Zal wel komen omdat het poeder direct opgenomen wordt door de slijmvliezen van de bek.

Sterkte met je knul en beterschap :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door