Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#983958
Na lang zoeken heb ik eindelijk geitenyoghurt gevonden voor mn honden.
Vandaag  voor de eerste keer wat gegeven, en ok, het viel in de smaak.
In een ander topic werd ook over karnemelk gesproken.
Maarrrr :-[ :-[ok, ik ben blond, is er ook karnemelk opbasis van geitenmelk of is die alleen in koemelk versie?
Ik weet het gewoon niet :-[ :-[
Gr.
Door henneke
#984274
in zoetermeer zit het geertje dat is een geitenboerderij die verkopen op bestelling geitenkarnemelk lees ik net op hun site dus het bestaat wel  ;)
Door Lizzy
#984287
In reformwinkels verkopen ze ook geitenkarnemelk en ja, het gaat om karnemelk van de geit. Dus niet van de koe.
Gebruikersavatar
Door nova
#984390
Ok, dank je, mijn vraag is duidelijk beantwoord.  Alleen zie ik me nu niet meteen vanuit Limburg naar  Zoetermeer gaan om geitenmelk te  halen ;) ;), beetje ver . Ben wel blij met geitenyoghurt, het heeft tot nu toe geen diarree opgeleverd :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:.  Ik blijf het hier wel in de gaten houden.
Heb weer wat geleerd hier, thks
Gr.
Gebruikersavatar
Door nova
#984430
Helaas, ik heb geen kefir roosjes.
maar mocht er iemand wat voor mij kunnen  missen of over hebben, dan hou ik me warm aanbevolen.
Gr.
Laatst gewijzigd door nova op za 14 jun 2008, 15:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#984522
nova schreef: Ok, dank je, mijn vraag is duidelijk beantwoord.  Alleen zie ik me nu niet meteen vanuit Limburg naar  Zoetermeer gaan om geitenmelk te  halen ;) ;), beetje ver . Ben wel blij met geitenyoghurt, het heeft tot nu toe geen diarree opgeleverd :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:.  Ik blijf het hier wel in de gaten houden.
Heb weer wat geleerd hier, thks
Gr.
Maar hebben ze in Limburg geen reformwinkels? (dit is namelijk niet typisch iets Zoetermeers).
Gebruikersavatar
Door nova
#984533
Lizzy schreef: Maar hebben ze in Limburg geen reformwinkels? (dit is namelijk niet typisch iets Zoetermeers).
Tuurlijk, ga voor mijn andere spulletjes naar de Eenhoorn, maar ik weet niet of ze daar geitenkarnemelk hebben. Ik heb daar nog alles kunnen kopen wat me  hier geadviseerd werd.
zal er dus naar toe moeten gaan.
maar ik Urmond is geen reformwinkel.
gr
Door flodder en dwarrel
#984719
marga 1953 had begin juni een berichtje dat ze weer kefirroosjes over heeft; ik heb n tijdje terug ook via haar gekregen; haar verzending past gewoon in de brievenbus  :)
Door annielaumen
#984739
Ik heb ook nog wat kefirroosjes over
Ik woon in Sittard
Kan je komen ophalen als je in de buurt bent

Groetjes Annie Laumen
Gebruikersavatar
Door nova
#984751
annielaumen schreef: Ik heb ook nog wat kefirroosjes over
Ik woon in Sittard
Kan je komen ophalen als je in de buurt bent

Groetjes Annie Laumen
Geweldig, dank je wel.
Ik stuur je een pbtje
Gr.
Door Lizzy
#984752
evenstar schreef: bij de digros verkopen ze ook geitenkarnemelk
Whaaa, ik ga dus gewoon naar de verkeerde supermarkt :o!

Nou ga ik het liefst naar onze geitenboer. Daar krijg ik rauwe geitenmelk. Dat is nuttiger dan gepasteuriseerde melk.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door