Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door eyota
#983722
Ik ben nu al een paar weken aan het barfen en het bevalt super.
Heb bij verschillende mensen vlees besteld en dat ging prima zag er goed uit en was netjes voorelkaar,maar ik heb gisteren vlees binnen gekregen waar ik dus nog nooit heb bij besteld en dat vond ik niet zo super.
De zakken waren open het vlees was half ontdooit en toen ik het uit de dozen wou halen om het in de vriezer  te doen zag ik een dikke maad die nog leefde.
Heb dus wat er uit gelaten voor vandaag en kijken hoe dat was gatver ik kwam de kelder in waar ik het vlees ontdooi en moest bijna kotsen(zo stinken) heb direct alle zakken uit de vriezer gehaald en alles weggegooid!!

heeft iemand het hier op het forum ook wel eens meegemaakt en daar bestel ik dus nooit meer wat!!!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#983728
Nou ik had zonder meer direct aan de bel getrokken! Je betaalt toch niet voor bedorven vlees.....

Ik heb ook weleens overrijp vlees, maakt voor de jongens niets uit. Voor mij des te meer, maar goed.... zolang ik ervan op de hoogte ben vind ik het geen punt. Als ik vlees koop als zijnde "goed" vlees, dan verwacht ik geen overrijp vlees!

Zou dus direct reclameren bij de leverancier en mijn geld terug eisen!
Gebruikersavatar
Door Nitus
#983734
Ben het helemaal met Pauline eens! Neem even contact op met de leverancier en is die weigerig dan zou ik het niet nalaten andere mensen voor deze leverancier te waarschuwen. Maar eerst kijken of dit netjes opgelost kan worden. ;)

Ohhh, gatver... krijg er helemaal de griebels van :-X
Door Imora
#983822
getver... krijg ik helemaal de kriebels van!!

heb hetzelfde gehad met een leverancier waar hier veel besteld wordt, heb nog het een en ander wat goed leek geprobeerd te voeren maar na diarree bij 2 (logé) honden, heb ik alles weggegooid en bestel er niet meer.
Door roefus
#983825
Heb dit nog nooit gehad.
Maar ik zou het inderdaad niet pikken en er melding van maken.
Door eyota
#983849
Tja contact zoeken met de leverancier is niet echt mijn ding ik vind dat het niet voor mag komen ook komen ze je tegemoed dan klopt het nog niet en dan is alles goed???
en ja er word veel besteld bij deze leverancier, dus er moeten wel meer klachten zijn (kan volgens mij niet anders)
ik heb er van geleerd en bestel gewoon bij degene die alles wel goed voorelkaar hebben!!!
Gebruikersavatar
Door Angelique
#983882
eyota schreef: Tja contact zoeken met de leverancier is niet echt mijn ding ik vind dat het niet voor mag komen ook komen ze je tegemoed dan klopt het nog niet en dan is alles goed???
en ja er word veel besteld bij deze leverancier, dus er moeten wel meer klachten zijn (kan volgens mij niet anders)
ik heb er van geleerd en bestel gewoon bij degene die alles wel goed voorelkaar hebben!!!
Hoezo, hij zal toch niet bijten ;D  Maar nee, zonder dollen, ik snap er echt geen biet van dat je spullen besteld, dat je blijkbaar gore zooi krijgt aangeleverd en dat je dan denkt "laat maar". Ik zie dat wel meer hier hoor, wel hier op het board gaan klagen en niet bij de betreffende leverancier. Je kunt op z'n minst je centen terugvragen of een andere oplossing zoeken waar je tevreden mee kunt zijn.
Door dorinekok
#983928
tja, opkomen voor jezelf is niet altijd eenvoudig en vanzelfsprekend. En wellicht was dit ook maar eenmalig en kon de leverancier het ook niet weten. Wellicht put hij zich uit in verontschuldigingen als je het hem/haar vertelt. Misschien krijg je wel een bonus! Ik zou het hem zeggen, niet om te klagen misschien maar om hem te vertellen wat hij geleverd heeft. Afhankelijk van zijn/haar reaktie zou ik dan ofwel voor de klaag reaktie ofwel voor de vergevingsreaktie gaan.
succes!
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#983936
jeetje, dat is echt ranzig!!
Bellen en vragen naar een oplossing, je heb er toch voor betaald.
Vindt ik dat hij/zij met een goede oplossing moet komen en zo niet, en als het iem. is waar andere ook bestellen, zou ik graag via pb willen weten! Moet er niet aan denken dat ik een lading vlees besteld en het kan wegkachelen!
ellen
Gebruikersavatar
Door Pauline
#983938
vanaalst schreef:Vindt ik dat hij/zij met een goede oplossing moet komen en zo niet, en als het iem. is waar andere ook bestellen, zou ik graag via pb willen weten!
Dan zal ze toch echt eerst de leverancier erop aan moeten spreken! Vind niet dat je de leverancier erop aan kunt kijken, zonder dat hij/zij ervan op de hoogte is gesteld.
Door dorinekok
#983939
Pauline schreef: Dan zal ze toch echt eerst de leverancier erop aan moeten spreken! Vind niet dat je de leverancier erop aan kunt kijken, zonder dat hij/zij ervan op de hoogte is gesteld.
vind ik ook, stel dat hij/zij het echt per ongeluk heeft gedaan...
Door Huskymeisje
#983947
Ik denk wel te weten wie jullie bedoelen. Ik bestel daar ook wel maar dan alleen de spullen die ik bij Frederiek niet kan krijgen ook al is zij een beetje duurder. Zij heeft alles altijd prima voor elkaar. De bestelling ziet er netjes uit, alles is zo economisch mogelijk verpakt en het wordt snel geleverd.

Maar om nog even op die leverancier terug te komen, ik woon er niet zo ver vandaan en kom er dus wel met enige regelmaat. Het zijn echt geen vervelende mensen hoor. Ze zijn aardig en vriendelijk, ook aan de telefoon of via e-mail. Ik denk dat ze wel voor een oplossing zullen zorgen.

Maar ook als deze het niet is, ik zou ten allen tijde zondermeer de leverancier op de hoogte stellen zodat deze ook de kans heeft om e.e.a. op te lossen. Misschien weet ook je leverancier van niets en heeft deze het ook zo aangeleverd gekregen. Dan kan jouw leverancier ook maatregelen nemen naar zijn leverancier.
Door sandrra
#983956
Bah wat ranzig, brrrr
Maar ik zou wel kontakt opmaken met de leverancier en hem/haar vertellen wat je aangetroffen hebt.  Ik neem aan dat hij/zij t niet met opzet heeft gedaan.
Door Sylvi@
#983981
Ik als leverancier zijn zou toch heel graag horen als er klachten zijn, ik kan er wel van overtuigd zijn, dat ik altijd perfect spul lever, maar als ik de klachten niet hoor, kan ik daar ook niet op reageren.

Ook als ik zelf ergens iets koop (al of niet zakeleijk) en het staat me niet aan, zeker als iets bedorven is, ga ik toch echt wel terug.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door