Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door strid
#983869
ik geef mijn hond nu een aantal maanden cb (rode verpakking)  , ik ga over paar weken drie weken naar het buitenland en ben dan niet in de gelegenheid om vlees /cb of e.d. te kopen .
brokken is dan eigenlijk de enigste optie voor die drie weken.
(ingevroren meenemen llukt maar voor max. 3 dagen)
heeft iemand hiermee ervaring??/ (eerste paar dagen mengen of direct op brokken en bij thuiskomst weer onmiddellijk over op CB.
bij terugkomst neem ik ook een pup mee naar huis. natuurlijk wil ik dat deze hond ook z.s.m. over gaat op cb. kan dat, of moet ik dan ook eerst  mengen met brok,
graag hoor ik
Door Suzanne
#983878
Een alternatief kan nature diet zijn?
Dat is weliswaar gestoomd, maar is beter dan brok ( heb ik het idee).
Het is buiten de koelkast houdbaar.

Aan de andere kant, als het 'maar ' om drie weken zou gaan; geef dat beessie geweoon maar waar hij zin in heeft, wat hij lust ;-) 
Kom je een keer in een supermarkt en vind je een kipfileetje.. geven! ;-)


Suzanne
Door Brecht
#983954
Nee heb er geen ervaring mee... maar is daar helemaal nergens een supermarkt of iets dergelijks in de buurt? Dan zou je evt wat je aan cb mee kan nemen meenemen en daar de rest aanvullen met kip of rund... Dat is in vrijwel elke supermarkt wel te krijgen ( nou weet ik natuurlijk niet in welk land je zit  ;))
Door sandrra
#983976
Ik zou voor de nature diet gaan en anders gewoon daar naar de plaatselijke slager.
Door Drijver
#985082
Kun je vlees ook niet ergens laten inblikken om mee te nemen? Of heeft het dan toch vooraf nog een behandeling nodig in de vorm van een matige verhitting oid?
Door dorinekok
#985110
[quote="Drijver"]
Kun je vlees ook niet ergens laten inblikken om mee te nemen? Of heeft het dan toch vooraf nog een behandeling nodig in de vorm van een matige verhitting oid?
[/quote]
volgens mij is ingeblikt nooit meer rauw maar het is altijd te preferen boven welke brok dan ook.
Door Barbara78
#985122
Ik weet niet waar je naar toe gaat. Maar als er een vriezer aanwezig is waar je (een beetje) gebruik van mag maken, dan zou ik een combi doen van:
- carnibest;
- gedroogde stokvis;
- wat vlees van de slager;
- nature diet.

Niet optimaal, maar beter dan brok.

Kun je daar geen smuldier/rodi/energique/duck/frosti/o.i.d. krijgen bij de locale dierenspeciaalzaak of supermarkt?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door