Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door marsieyenna
#983029
Ik wil voor Siena een nieuw weekmenu maken,
ze beweegt wat minder en heeft nu niet meer zoveel nodig ( ze wordt wat sneller dik )
als ik de exel rekenhulp gebruik rekent die alleen het bovenste stukje uit, klopt dat wel ?
Siena weegt 27 ( tenminste dat moet ze wegen ) , en ik wil haar 2 % voeren.
Ik geef haar 1 dag in de week pens, dat staat voor mij los van het menu.
Kan ik de rekenhulp ergens volledig vinden ?

groetjes, Marijke
Gebruikersavatar
Door Nitus
#983055
Je kan in de rekenhulp aangeven hoe je de verdeling over de diverse onderdelen in procenten wilt en dan rekent hij het aantal grammen in het onderste gedeelte uit.
Is idd ook heel goed met je eigen rekenmachien te doen ;). Uit het hoofd wordt mij te lastig :-[.
Door marsieyenna
#983067
[quote="Nitus"]
Je kan in de rekenhulp aangeven hoe je de verdeling over de diverse onderdelen in procenten wilt en dan rekent hij het aantal grammen in het onderste gedeelte uit.
Is idd ook heel goed met je eigen rekenmachien te doen ;). Uit het hoofd wordt mij te lastig :-[.
[/quote]

Dan vraagt de beveiliging een wachtwoord om die op te heffen, anders kan ik alleen lezen.
Wat is dan dat wachtwoord ?

Marijke
Door Lucienne
#983078
[quote="marsieyenna"]
Dan vraagt de beveiliging een wachtwoord om die op te heffen, anders kan ik alleen lezen.
Wat is dan dat wachtwoord ?

Marijke
[/quote]

Je kunt de witte vlakken invullen. Niet de gele vlakken. Ik heb het nog even gecheckt maar hij doet het.

Lucienne
Gebruikersavatar
Door Nitus
#983081
Vreemd hoor.... Ik kan ook in de witte vakjes getallen invullen, heb daar geen ww bij nodig....
Door marsieyenna
#983116
Ik had iets fout gedaan ik zag niet dat ik eerst de procenten moest ingeven.
Nu doet ie het wel.
Hoeveel procent spiervlees geven jullie ?

groetjes, Marijke
Gebruikersavatar
Door *Monique
#984370
[quote="marsieyenna"]
Ik wil voor Siena een nieuw weekmenu maken,
ze beweegt wat minder en heeft nu niet meer zoveel nodig ( ze wordt wat sneller dik )
als ik de exel rekenhulp gebruik rekent die alleen het bovenste stukje uit, klopt dat wel ?
Siena weegt 27 ( tenminste dat moet ze wegen ) , en ik wil haar 2 % voeren.
Ik geef haar 1 dag in de week pens, dat staat voor mij los van het menu.
Kan ik de rekenhulp ergens volledig vinden ?

groetjes, Marijke
[/quote]

mag ik vragen waarom de pens los staat van je menu?
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door