Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door *Natasja*
#982344
Ik had laatst zalmstaarten besteld, maar mijn honden lusten ze niet. Nu zat ik te denken om volgende keer een deel ervan door de groentemix te doen, maar ik vraag me af of ik die staarten (in stukken) in de blender kan gooien. Of zijn ze te hard daarvoor, en begeeft mijn keukenmachine het dan naar alle waarschijnlijkheid?  :-\
Door Sylvi@
#982345
Ik deed het wel altijd voor mijn ene hond en katten, alleen de dikke graat in het midden deed ik er niet in, dus ik knipte het 'vlees' langs de dikke ruggraat aan beide kanten eraf zeg maar.
Door dorinekok
#982425
[quote="sylvi@"]
Ik deed het wel altijd voor mijn ene hond en katten, alleen de dikke graat in het midden deed ik er niet in, dus ik knipte het 'vlees' langs de dikke ruggraat aan beide kanten eraf zeg maar.
[/quote]
dat is een goed plan want ik heb met de rug mijn eigen keukenmachine aan gort geholpen.
Door *Natasja*
#982426
[quote="sylvi@"]
Ik deed het wel altijd voor mijn ene hond en katten, alleen de dikke graat in het midden deed ik er niet in, dus ik knipte het 'vlees' langs de dikke ruggraat aan beide kanten eraf zeg maar.
[/quote]

Bedankt voor de tip! Ga ik het op die manier doen, want ik vind het zonde om de staarten weg te gooien.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door