Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door brie
#982033
Als femke heeft gepoept dan is het "vers" een mooi bruin drolletje, maar als je er een halve dag, of een dag later weer langs loopt, is het drolletje helemaal wit opgedroogt..
Is dit herkenbaar?
Gebruikersavatar
Door - Judith -
#982059
Hier idem! Niet bij alle drollen overigens, maar ik kan onderweg wel zien welke er een paar dagen geleden door onze dallies zijn gemaakt  :D. Ik heb in het kader van het empirisch onderzoek  ;D er wel eens eentje met een stokje uit elkaar gepeuterd, en de binnenkant was gewoon bruin.
Door brie
#982064
hmmm, tja, ik weet nu wel precies waar die van mij hebben gepoept  :)
Soms valt het ook korrelig uit elkaar...We zijn nog niet zo heel lang bezig (ik denk nu zo'n 3 maand) dus misschien moeten ze nog wennen aan de verschillende vleesbotten.
Maar grappig dat ik niet de enige ben die het opvalt.. ;D
Door Femke
#982259
[quote="brie"]
hmmm, tja, ik weet nu wel precies waar die van mij hebben gepoept  :)
Soms valt het ook korrelig uit elkaar...We zijn nog niet zo heel lang bezig (ik denk nu zo'n 3 maand) dus misschien moeten ze nog wennen aan de verschillende vleesbotten.
Maar grappig dat ik niet de enige ben die het opvalt.. ;D
[/quote]


als het tijdens het poepen al wit-korrelig uit elkaar valt dan voer je in verhouding teveel vleesbot.
Door brie
#982264
[quote="Femke"]

als het tijdens het poepen al wit-korrelig uit elkaar valt dan voer je in verhouding teveel vleesbot.
[/quote]


Aan de hoeveelheid vleesbot kan het niet liggen..het percentage vleesbot en spiervlees ligt ook gelijk..
alhoewel er wel eens dagen geweest dat het idd uit elkaar viel tijdens het poepen, maar goed, beetje groentemix of orgaan erbij de volgende keer en het is weer okee..
Maar wat ik eigenlijk bedoelde is dat het korrelig uit elkaar valt als de drol opdroogt (dan is het er dus al mooi bruin uitgekomen)
(waar hebben we het eigenlijk over..hahaha)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door