Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Edelgrijsje
#981825
Pfff, vanmorgen was Storm helemaal niet lekker, hij was sloom , at niet en rekte zich heel vaak uit. Ging gras eten en spuugde het weer uit.  Het verbeterde niet naarmate het middag werd.  Nou, toch maar weer naar de DA, ik had nog allemaal nare beelden van Jolie in m`n hoofd :o
De DA onderzocht hem, hij had wat verhoging en voelde aan z`n buik. daar voelde hij wat hards :o, foto gemaakt en ja hoor, er zat iets in z`n darmen. :o. Het was gelukkig niet heel groot, dus een klisma, voor en achter.
Na een paar uur....
Net met hem uitgeweest en hij poepte, ik een beetje in die drol zitten zoeken :P en ja hoor, daar was wat!!
Het was een oormerk van een schaap!!! nu klopt het wel dat hij, zeker 5 of 6 weken geleden een oormerk had opgegeten per ongeluk...ik was vergeten die van de lamskop te halen :-[ :-[ :-[, maar dat was al zo lang geleden, die was ik alweer helemaal vergeten :-[ :-[
Nou, dat was het denk ik dan......80 euro en een drol verder  :( :P ;)
Ik houd hem nog even in de gaten, maar net heeft hij lekker kipfilet op en het smaakte gelukkig weer goed ;D
Door Jeannette b
#981830
Nou, echt wel een duur oormerkje zeg. Maar dat dat zo lang is blijven zitten.. Gelukkig is het er nu uit. Zat het in zijn maag nog? Of in zijn darmen? Boomer heeft ooit eens een steentje ingeslikt, kwam er ook niet uit, operatie: 500 euro! Dat was een duur steentje!  :-\
Door Edelgrijsje
#981832
Het zat nu in zijn darmen, maar ik denk dat het al die tijd in z`n maag heeft gezeten.  ???
Ja, dat was dan ook een dduur steentje  :o
Door conleeuw
#981885
een oormerk is niet klein, je kan denk ik van geluk spreken dat je met 80 eurotjes er van af ben gekomen ;) gelukkig is het er nu uit ;)
Door Lizzy
#981888
Ai! Volgens mij zijn jullie echt heel goed weggekomen (en had dit echt veel beroerder EN duurder af kunnen lopen)! Goed dat jullie snel naar de DA zijn gegaan!
Door Edelgrijsje
#981916
conleeuw schreef: een oormerk is niet klein, je kan denk ik van geluk spreken dat je met 80 eurotjes er van af ben gekomen ;) gelukkig is het er nu uit ;)
Nee, hij was denk ik een cm of 4-5, gelukkig was hij van een schaap en niet van een koe, die zijn veeeel groter en daar zit ook nog een ijzeren pin in.
Van schapen is het ook van plastic. Dat weet ik omdat, toen ie hem net had opgegeten ik het gelijk ben wezen checken bij een bevriende boer, die nog oormerken van schapen had liggen in de kast.
Ja, ik ben wel blij dat ik ben gegaan, voor hetzelfde geld  komt ie nog vaster te zitten en moet het eruitgehaald worden, nou, daaaar zit ik helemaal niet  op te wachten natuurlijk :)
Door sandrra
#982021
Jeetje wat heeft dat ding er lang ingezeten zeg. Fijn dat ie nog op deze manier eruit kon komen.
Door Juul
#982065
Pffff, toch nog mazzel dan. Daar heb je die 80 euro graag voor over. (ikke wel tenminste)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door