Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door sandrra
#981047
Mazoe heeft net een ongebakken afbakbroodje gegeten. >:( Misschien een stomme vraag maar kan dit kwaad?
Ze moet nog eten vandaag. Kan ik haar gewoon voeren of moet ik iets tevoegen of niets geven of een beetje?
Door Anthraciet
#981050
Volgens mij kan het geen kwaad hoor!
Misschien dat je nu wat minder voer moet geven, als het een klein hondje is. Maar bij een grote hond die niet te dik is zou ik dat niet eens doen geloof ik....

Ik zou me er geen zorgen om maken in ieder geval! ;)
Gebruikersavatar
Door kira
#981057
Kan geen kwaad (tenzij je hond natuurlijk allergisch is voor iets dat in brood zit), hier zijn al talloze afbakbroodjes (gebakken en ongebakken, met en zonder beleg en met en zonder plastic zakjes) ingetreden in de loop der jaren (tja dan gaat de bel en kom je terug, weg broodje), via de achterkant er weer uitgegaan en iedereen leeft nog. Heb er ook nog nooit minder door gevoerd (maar weet niet hoe groot jouw hond is, is tie klein, dan heeft die met een broodje misschien al een halve maaltijd naarbinnen).
Door sandrra
#981104
Mazoe is een rhosesian ridgeback...dus was meer iets voor haar holle kies  ::) Ze heeft er zelf straks het meeste last van aangezien ze allergisch is voor granen.
Laatst gewijzigd door sandrra op ma 09 jun 2008, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#981148
SandRRa schreef: Mazoe is een rhosesian ridgeback...dus was meer iets voor haar holle kies  ::) Ze heeft er zelf straks het meeste last van aangezien ze allergisch is voor granen.
Van die allergie is bale, maar voor de rest kunnen ze geen kwaad. Hier zijn er doro de jaren heen ook al een aantal verdwenen in hondenbekkies.
Door sandrra
#981257
Nou hier ging t vanavond wel lekker met de dames >:( Eerst pikt Mazoe dat afbak broodje. Toen Khami een halve cheeseburger van mijn dochter. En tijdens hun eten ging Mazoe ff gauw achter mijn  rug uit Khami haar bak snaaien :o Pfff soms zijn ze echt niet te bij te houden.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door