Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Mariska en Gizmo
#980710
Hallo allemaal, wij hebben momenteel een vriezer met 3 lades om voer voor Gizmo in te bewaren. Maar hier kan ik bij lange na niet alles in kwijt als ik mijn bestelling binnen krijg. Om dit probleem op te lossen wil ik graag een kist gaan aanschaffen en heb de volgende vraag:
Wie weet hoeveel vlees ik ongeveer kwijt kan in een vrieskist van zo'n 250 liter? Ik hoor graag van jullie!

Groeten Mariska
Door flin
#980714
in 100 liter past zo'n 33 kg BARF (rare modellen vlees dus)....

dus reken je rijk! :D ;D ;D
Door Nynke
#980716
Je kunt rekenen op ongeveer 40% van het aantal liters dat je kwijtkunt. Dus 250 liter wordt even rekenen....   100 kilo vlees geloof ik :P

Het hangt er wel vanaf wat je koopt. Karkasjes nemen in verhouding meer ruimte in dan vlees. Succes  :D
Door Juul
#980766
ik heb er 1 van 200 liter, daar kan in ongeveer 60 kilo in kwijt. (En dan bestel ik ook volgens de verhoudingen ' 45% vleesbot -20% vlees- 20% orgaan)
Door Mariska en Gizmo
#981526
Ha ha ja dat probleem ken ik, met het gevolg dat de vriezer voor ons eten ook vol zit en ik voor mijzelf niets meer in kan vriezen. :-\

Maar bedankt voor jullie reacties! :)
Gebruikersavatar
Door *Monique
#982912
Mariska en Gizmo schreef: Ha ha ja dat probleem ken ik, met het gevolg dat de vriezer voor ons eten ook vol zit en ik voor mijzelf niets meer in kan vriezen. :-\

Maar bedankt voor jullie reacties! :)
en dat probleem ken ik ook :D........3 vriezers voor de honden, maar mijn eigen kom ik ook geregeld koppen e.d tegen ;D
Door Red_Hunter
#982966
trimsalon schreef: en dat probleem ken ik ook :D........3 vriezers voor de honden, maar mijn eigen kom ik ook geregeld koppen e.d tegen ;D
oh hoe herkenbaar :-[ :whistle: :whistle: :whistle:
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#982968
trimsalon schreef: en dat probleem ken ik ook :D........3 vriezers voor de honden, maar mijn eigen kom ik ook geregeld koppen e.d tegen ;D
Ja ik vond gisteren ook een paar bakjes groentemix naast het brood.... ::)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door