Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door kira
#980923
Domme vraag misschien, maar niet op alles wat ik ontving zat een sticker met wat het is. En nu heb ik dus zakjes met onbekende herkomst. Heb nog nooit rundernier gezien, dus hoe zit dat er in bevroren toestand uit? Dat ik niet per ongeluk een kilo rundernier in de hond stop omdat ik denk dat het vlees is.
Gebruikersavatar
Door koekje
#980927
een hele rundernier lijkt op een mensennier een beetje, ik denk wel iets groter. het zou iig een duidelijke niervorm moeten hebben. soms zit er ook wat vet aan en een vliesje omheen.
ik heb meestal lamsnieren, die zijn wat kleiner, maar diezelfde niervorm.

edit:
das toch anders dan 'mijn' lamsnieren.
Gebruikersavatar
Door kira
#980940
Dank voor de foto, ga zo de vriezer doorzoeken op iets soortsgelijk. Ik ga etiketten kopen, kan ik zelf de volgende keer er een sticker opdoen, als ik het uit de dooshaal gaat het makkelijker, kan ik soort bij soort leggen en aan de hand van de aantallen herkennen wat wat is.
Door 202Spots
#980953
koekje schreef: een hele rundernier lijkt op een mensennier een beetje, ik denk wel iets groter. het zou iig een duidelijke niervorm moeten hebben. soms zit er ook wat vet aan en een vliesje omheen.
ik heb meestal lamsnieren, die zijn wat kleiner, maar diezelfde niervorm.

edit:
das toch anders dan 'mijn' lamsnieren.
Deze mens nier is heel anders dan rund nier hoor.
Afbeelding


Of eigenlijk is rund nier anders dan alle andere nieren!
Afbeelding

en 'n lamsnier is 't ook dezelfde vorm als 'n mensen nier
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door