Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#980241
Al maanden zien we iets aan Nina en afgelopen vrijdag kwam ook mijn dochter met de opmerking: Ik denk niet, dat ze het nog lang maakt!
Nina is sinds augustus 2 kilo afgevallen en ziet er mager uit. Ook onder haar ogen is het ingevallen.
Ze kan zich nog wel af en toe even idioot gedragen in het bos, met uitdagen en rondjes rennen, maar dat duurt nooit langer dan 5 minuten.
Als ze op haar rug ligt, lijkt het net, of er niets onder haar ribbenkast zit, zo ingevallen ziet het eruit.
Ze heeft nu ook, dat ze haar plas niet al te lang op kan houden en gaat dan zonder waarschuwing zitten plassen in de kamer.
Ze heeft een klein gezwelletje bij een tepel, wat 24-6 operatief wordt weggehaald.
We hebben haar voer nu al ruim 3 weken bijna verdubbeld, maar (ze is nog niet gewogen) zien nog geen verbetering.
Mijn eigen da is nog een week op vakantie en de vervangster vind ik 3x niks.
Waarom ik dit allemaal opschrijf? Omdat ik me zorgen maak, maar niet weet, wat ik kan doen. :-\
Oh ja, Nina is 2 januari 10 jaar geworden en dus nog veel te jong. :-\
Laatst gewijzigd door Ine op ma 09 jun 2008, 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#980278
Hé jakkes, niks vervelender dan vage klachten :-\  Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Maar aangezien ze blijkbaar niet ziek/zwak en misselijk is zou ik dat weekje wachten tot je eigen da terug is en haar dan aan een grondig onderzoek onderwerpen. Sterkte met het meissie :-*
Door Kuszco
#980366
Ja,dit vind ik ook heel vervelend voor jullie. Ik kan me voorstellen dat je je ongerust maakt.
Ik zou awachten tot mijn eigen vertrouwde DA er weer is.
Sterkte ermee.
Groetjes Liliane,Zita en Lotje.
Door Femke
#980384
jeetje, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Ik zou ook wachten tot je eigen DA terug is, en dan eens kijken of jullie iets kunnen vinden.

Veel sterkte gewenst  :-* :-* :-*
Door Ine
#980396
Pfffffff, wat een opluchting, dat jullie ook zouden wachten op de eigen da. Daar zat ik echt wel mee.
Maar ik houd het goed in de gaten en als er toch iets is, dan ga ik alsnog naar dat mens.
Morgen breng ik wel even een plasje, maar zonder hond ;)
Door 202Spots
#980413
Tja Ien..ik zou dus liever nu naar de vervanger gaan, inplaats van nog 'n week op me eigen DA te wachten...
Dan weet je in ieder geval alvast  iets...en je kan volgende week altijd nog met je eigen DA overleggen.
Door Ine
#980418
202 Spots schreef: Tja Ien..ik zou dus liever nu naar de vervanger gaan, inplaats van nog 'n week op me eigen DA te wachten...
Dan weet je in ieder geval alvast  iets...en je kan volgende week altijd nog met je eigen DA overleggen.
Ik breng morgen eerst een plas, ik weet, dat de ph 8 is, dus veel te hoog. Ook PRO (zijn dit eiwitten?) is veel te hoog.
Ik heb zelf teststrips van Carlo gekregen, omdat ik regelmatig de ph bij de honden wil controlleren.
Door conleeuw
#980451
gets vervelend, je verwacht dat een oudere hond klachten krijg, maar dit zijn toch van die klachten waarvan je achter je oor ga krabblen, ongewenst / snel gewichtsverlies is nooit een goed teken :-\ Ik denk, plasje wegbrengen kan geen kwaad, maar ook ik zou liever met eigen dierenarts in zee , sterkte ermee
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door