Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#980087
Ik geloof ik heb een primeur :o :o. Ik moest even een drol opruimen in de tuin, maar daar zat iets vlijmscherps in, en wel zo scherp dat ik me eraan prikte ??? ???.  Dat had natuurlijk een veel groter probleem kunnen opleveren, weet ik
Gisteren hebben ze lamskop gegeten.  Is het nog te vroeg  zo dat ze dat bot niet goed verteren , met het gevlog....

Dit kan ik maar beter vermijden, het leek wel een naald :-\ :-\
Gr
Door Lizzy
#980089
Lamskop wil nog wel eens erg hard bot zijn ja. Ik weet niet hoe lang je nu zelf samenstelt, maar mogelijk is het inderdaad nog te vroeg voor zulke harde vleesbotten. Zat er nog veel vlees aan of was het kaal? Heb je er pens of vlees bij gegeven?
Gebruikersavatar
Door nova
#980133
Lizzy schreef: Lamskop wil nog wel eens erg hard bot zijn ja. Ik weet niet hoe lang je nu zelf samenstelt, maar mogelijk is het inderdaad nog te vroeg voor zulke harde vleesbotten. Zat er nog veel vlees aan of was het kaal? Heb je er pens of vlees bij gegeven?
Ik heb er niets bijgegeven, is het beter om dat te doen met het oog op harde poeperij? Ik kan even niet vergelijken of er veel of weinig vlees aanzat, het waren de eerste lamskoppen. Maar het waren wel brutale lammeren , ze staken de tong naar me uit  ;D ;D ;D
o ja ze krijgen nu ong. 5 weken barf
Gr
Laatst gewijzigd door nova op zo 08 jun 2008, 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Lizzy
#980183
Maar je weet toch of er nog veel vlees aan de koppen hing? Ik heb 1 keer lamskoppen gehad. Totaal kaal. En knetterhard. Ik denk dat ze eerder van een schaap dan van een lam waren. Ik heb ze in de kliko laten verdwijnen. Dus ik denk te kaal, te hard en nog te kort bezig voor dit soort vleesbotten. Mocht je het nog eens willen geven, geef er dan zeker een flinke hoeveelheid pens bij!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door