Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#979346
shane heeft een maandverband opgegeten vlak voor het eten ( dat merkte we pas toen ie eten al had )
de vleugeltjes met plastic heeft ie netjes laten liggen, het broekje ook. ::)
liever laat ik m niet spugen...
hij heeft net wel gegeten kippenkarkassen met rundvlees....

moet ik naar de da toe, zou die m laten spugen of iets anders
op zich heeft hij veel raardere dingen gegeten, maar nu heeft ie dus gegeten er vlak na en ook nog veel en bot...

zou ontbijtkoek voeren helpen?
dat raadde mn oude da bij veel dingen namelijk aan
#979463
nou niet gespuugd....
ook nog geen ontlasting
hij lijkt het goed te doen, hij heeft gister gat naar weet ik t waar nog gegraven en jankt als een tierelier omdat ie zo verliefd is dus hij doet t nog goed  ::)

ik hou t vandaag in de gaten, want ik let toch op m want ik moet die arme jongen zn handje vasthouden  :P
#979960
Hm.... weet je... zomaar hoor... maar als je je ZO zorgen maakt, moet je de vraag niet hier stellen, maar naar de DA. Dan moet je, ook als zou blijken dat het "onnodig was" gewoon op je eigen gevoel vertrouwen en medisch advies indienen..  In een geval wat jij zelf als 'spoed' ervaart moet je niet eerst gaan kijken wat de reakties op een forum zijn.

Ik weet dat ik nog maar heel recent een dringende vraag had over kipnekjes en pups ;-)  maar geloof me... mohct ik het ECHT niet vertrouwd hebben had ik gewoon een DA gebeld om te overleggen.

Overigens DENK ik in dit geval dat het wel goed komt, maar als je je heel onzeker voelt hierover, ga dan niet zo 'een nacht in' maar vraag het aan de DA; ja, dan kost dat maar geld...

Suzanne
#980065
ik maak me altijd snel zorgen, maar ze hebben nooit wat ergs of tenminste niets wat te helpen is...
gelukkig maar.
vond het alleen nogal eng omdat erna dus bot was gegeven...

inmiddels heeft shane 2 x gepoept gisteravond bij roy, omdat t pikdonker was ( tja ze kennen hier geen lantarenpalen veroorloven geloof ik  ;) ) kon ie niet zien hoe of wat, maar ging net zo snel en makkelijk als altijd zei roy, dus het zit wel goed denk ;D
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door