Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door poohbeertje52
#979139
mijn bernertje heeft enorme spuit diaree ben sinds enkele dagen van brok (waar ze nooit geen diaree van had) overgestapt naar kvv te weten smuldier compleet vlees en compleet pens nu is ze niet normaal meer aan de diaree pas ontwormd verder erg levenslustig maar die vieze smerige diaree he. brokken was geen optie meer omdat ze daar heel goed op is geweest tot ze tanden ging wisselen en daarna wilde ze geen brokken meer gebit en keel en wangen zijn onderzocht niks in te vinde volgens da maar nu heeft ze dus spuitdiaree . moeilijk ik ga over op andere kvv maar welke das de vraag best moeilijk voor een amateurtje zoals ik :(
Door Edelgrijsje
#979150
Ik zou maar even niet te veel wisselen van voer, ik denk dat het van de overstap is, moet ie ff aan wennen denk ik.
Anders kipvlees geven als het over een paar dagen nog niet weg is.
Door Mario en Kim
#979156
Heb je geprobeerd om er wat heet water over te doen zodat de ergste rauwheid er even af is?
Mag best een paar dagen en dan helemaal rauw geven. Zorg ook dat het niet te koud is als je het geeft,
dus niet direct uit de koelkast. Is even wennen denk ik, succes ermee!
Door poohbeertje52
#979161
;) edelgrijsje en mario en kim bedankt voor jullie tips ga ermee aan de slag groetjes uit zeeland ;D
Door nikèdog2000
#979234
ik weet niet of je al pens heb gegeven!!!!!
pens laxeert ook
doe maar alleen de vlees compleet
je zult zien dat het weer goed komt
Door poohbeertje52
#979432
nikedog2000 ;) ja ik had smuldier pens-vleescompleet gegeven ze vond dat erg lekker maar idd ik ga even geen pens meer geven maar vleescompleet bedankt voor je tip ;)
Door belgje
#979439
zal de combinatie pens en ontwormen kunnen zijn,
pens laxeert maar van ontwormen kunnen ze ook diaree krijgen.
toen ons Caro nog kleintjes was ontwormden we ze ééns met de pasta en ze heeft ook diaree gehad, weet het nog zeer goed het was precies een gesmolten ijsje.
gebruik voortaan de tabletjes. ;)
Door poohbeertje52
#979455
:( belgje , nee ontwormen heeft ze 2weken geleden nog gehad ,ik denk dat het toch van de pens is dus geef haar even geen pens meer
Door belgje
#979462
poohbeertje52 schreef: :( belgje , nee ontwormen heeft ze 2weken geleden nog gehad ,ik denk dat het toch van de pens is dus geef haar even geen pens meer
oeps, oja dan is het niet van het ontwormen
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door