Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#978078
Weet iemand waar kan ik vers vlees (Barf of dergelijk) vinden/kopen in Denmark, Zweden en Finland? Wij gaan binnenkort enkele weken daar met vakanties..., en is een beetje lastig- wat aan onze 2 honden te geven ? (zij eten nu als basis biologisch diepvries vlees/groenten, soms wat samengesteld…)

shana 
#978853
Joke gaf even geleden als tip


http://www.nordichundfoder.com/

Wij gaan met de hondjes ook richting Zweden over een paar weken, en ik was wel blij met alle verkooppunten in Scandinavie die op deze site staan.
Ben heel benieuwd hoe e.e.a. bevalt, maar we gaan het in ieder geval proberen. Bij teleurstelling kunnen we altijd nog voor die paar weken zelf samenstellen.
Ben benieuwd hoe het jullie vergaat.
#980593
Goede tips- ik heb ook meer over hier gelezen…

Wij hebben ook enkele geconserveerd en gevacuumd voer producten gevonden en nu uitprobeert, en wij zullen deze als basis voer meenemen, het is nog steeds beter dan broekjes (wij hebben een koelkast dat werkt op 12V/220V en gas, maar onderweg die is niet sterk genoeg…).
Wij hebben dit gevonden in “Zoo natuurlijk”, een prachtige (en enige) homeopathisch dieren winkeltje/praktijk in Amsterdam oost (zij hebben ook geperste brokjes).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door