Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door *Monique
#975212
Mijn honden staan nu bijna 2 jaar op volledig rauw. Nu viel het me gisteren bij Kay dat ze de laatste zo'n mooie volle vacht heeft. Eerder was het altijd wat ieletjes. Als ze verhaarde was ze ook bijna helemaal kaal. Kun je dit verschil na 2 jaar nog zien?
Door nikèdog2000
#975357
nou ik vebaas me ook steeds over mijn hond van bijna 9,5 jaar
die heeft een robuster lijf gekregen
en zijn haren langs de flanken zijn langer geworden.
gewoon prachtig om te zien
allemaal trouwens
maar bij hem valt het gewoon op
Gebruikersavatar
Door *Monique
#975368
nikèdog2000 schreef: nou ik vebaas me ook steeds over mijn hond van bijna 9,5 jaar
die heeft een robuster lijf gekregen
en zijn haren langs de flanken zijn langer geworden.
gewoon prachtig om te zien
allemaal trouwens
maar bij hem valt het gewoon op
maar ook na een langere tijd rauw voeren?
Want ze heeft namelijk ook nieuwe chinese kruiden van Tannetje gehad, waar het misschien ook nog aan zou kunnen liggen :o
Door kloetje
#975524
Hallo,
Ik ben Suzan en heb een maltezer. Zijn huid begint nu zwart te worden. Volgens de da is het een huidallergie.Ben zelfs ook al bij een andere da geweest waar hij moderin 2mg en omega3 6 en 9 heeft gekregen.Hij krijgt brokken roal canin te eten. Heb nu op internet gekeken en vond xie tang. Las ook over dodezee zout. Nu is mijn vraag hebben jullie hier ervaring mee??
Gebruikersavatar
Door *Monique
#975536
kloetje schreef: Hallo,
Ik ben Suzan en heb een maltezer. Zijn huid begint nu zwart te worden. Volgens de da is het een huidallergie.Ben zelfs ook al bij een andere da geweest waar hij moderin 2mg en omega3 6 en 9 heeft gekregen.Hij krijgt brokken roal canin te eten. Heb nu op internet gekeken en vond xie tang. Las ook over dodezee zout. Nu is mijn vraag hebben jullie hier ervaring mee??
Ik denk dat je vraag niet helemaal goed staat :-\.
En ik hoop dat je begrijpt dat je hier op een rauw voer forum terecht bent gekomen ;)
Wij voeren dus geen brokjes.
Maar als ik even zo bescheiden mag zijn om je te vertellen dat het misschien wel goed zou zijn om het e.e.a door te lezen hier in de biliotheek, gezien de problemen met je hondje.
Veel succes ;)
Door nikèdog2000
#975546
trimsalon schreef: maar ook na een langere tijd rauw voeren?
Want ze heeft namelijk ook nieuwe chinese kruiden van Tannetje gehad, waar het misschien ook nog aan zou kunnen liggen :o
ja na drie jaar
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door