Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#973924
Yes, vanaf morgen kunnen we vaker van smaak veranderen. dan komt herby met zijn bestelling.
Vorige week via MP een grotere vriezer (430 ltr) gekocht voor n prikkie.
ben benieuwd hoe mn black pearls reageren op bijv paard- en konijnenvlees
Gr
Door Red_Hunter
#974018
nova schreef: Yes, vanaf morgen kunnen we vaker van smaak veranderen. dan komt herby met zijn bestelling.
Vorige week via MP een grotere vriezer (430 ltr) gekocht voor n prikkie.
ben benieuwd hoe mn black pearls reageren op bijv paard- en konijnenvlees
Gr
Pas maar op voor je het weet komt er nog een vriezer bij ;)

Groetjes Trudie
Gebruikersavatar
Door kira
#974405
vandaag kwam het hier, en die vriezer, moet je echt voor uit kijken, nu zit onze "eigen" vriezer ook half vol, mijn oog voor lekkernijen voor de hond was groter als de ruimte  ;D Dus voorzichtig zijn hoor, voordat je het weet staat het hele huis vol vriezers. Hoop dat ze smullen
Door brie
#974484
kira schreef: vandaag kwam het hier, en die vriezer, moet je echt voor uit kijken, nu zit onze "eigen" vriezer ook half vol, mijn oog voor lekkernijen voor de hond was groter als de ruimte  ;D Dus voorzichtig zijn hoor, voordat je het weet staat het hele huis vol vriezers. Hoop dat ze smullen

volgens mij heeft die "ziekte" hier een naam en noemen ze het vriezeritis... ;D
Door laura86
#974629
Ik ken het probleem  :D Ik wil ook altijd veeeeeeel meer dan dat er plaats is. Gelukkig was herby de vorige keer een doos vergeten, die had ik namelijk nooit kwijt gekunt  :P

Maar ja, het is ook zo leuk om alles te proberen...
Door Mevroi Kruim
#974633
Aha! Dus die doos was idd van jou  ;) Ze vroegen eerst of ze hem bij mij mochten afgeven maar aangezien ik niet wist voor wie 'ie was had ik gezegd dat ze dat eerst maar moesten uitzoeken.
Is overigens geen enkel probleem hoor, als ik het maar weet.
Door Red_Hunter
#974829
brie schreef:
volgens mij heeft die "ziekte" hier een naam en noemen ze het vriezeritis... ;D
Daar heb ik dan al last van met 3 grote vrieskasten en nog een tafelmodel. :nerves: :nerves:

;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Trudie
Door Anthraciet
#974831
Red_Hunter schreef: Daar heb ik dan al last van met 3 grote vrieskasten en nog een tafelmodel. :nerves: :nerves:

;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Trudie
Dan ben ik nog 'zieker' met 5 grote vrieskasten voor de dieren..... :-X
(en nog 1 grote voor ons zelf ;D)
Gebruikersavatar
Door nova
#975051
Anthraciet schreef: Dan ben ik nog 'zieker' met 5 grote vrieskasten voor de dieren..... :-X
(en nog 1 grote voor ons zelf ;D)
Ik heb inmiddels ook 3 kisten hier staan. en verder nog een kleintje wat op een koelkast past.
Maar,ik heb wel nog plek over.
Als morgen weer alles goed hard bevroren is, dan kan ik zelfs een kist weer uitschakelen en de inhoud overhevelen.
En ik heb niks in "önze"vriezer hoeven te leggen. Ik geloof, ik heb ook de vriezeritis. ;) ;)
Verder zag de bestelling van herby er goed verzorgd uit,
Moest alleen even puzzelen over een paar pakketten, waar geen sticker op zat.
Wat lijkt vlees  en vlees toch veel op elkaar ::) :)
Mijn honden hebben eendenvleugel gegeten, de eerste keer.
Alles schoon op hoor, niks geen moeite mee :buck2:

Gr
Door Jeannette b
#976160
Ik heb 1 vriezer, tafelmodel. Ik had bij Herby nogal  wat besteld, (eerste keer) maar gelukkig paste het erin, maar moest wel passen en meten. Ondertussen ben ik ook aan het samenstellen geslagen, alleen Jake groeit hard, en dan kan het gebeuren dat je de ene week 600 gram nodig hebt, en de andere week 700 gram. Ben dus 'variabele' pakketjes gaan maken, van 100 gram, 150 gram 200 gram en 300 gram. Maar als ik nog een mooie vriezer voor een prikkie erbij kan krijgen... :)
Door Huskymeisje
#976315
Whoehahahahaha, hoe herkenbaar. MP is er goed voor hoor, daar heb ik de mijne ook weg. Eentje met 5 laden. In een zo'n lade past precies een heel menu voor 2 honden per week. Dus ik denk da's handig, bestel ik voor 4 weken en een beetje reserve dat dan in de 5e gaat.

Wie kan mij dan uitleggen waarom niet alleen dit vrieskastje helemaal nokkievol zit maar ook nog onze "eigen" vriezer voor minstens de helft gevuld is?  :D ::) :-[ 8) :o

Tja, vriezeritis dus..... en dat terwijl ik wel elke week bij Herby kan bestellen als het moet. Zit voor mij lekker vlakbij.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door