Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Ziviaantje
#974066
Ziva wordt overmorgen 11 weken en heeft inmiddels naast Bibi kippennek, haaskarkas en eendenvleugel gegeten, wat allemaal goed ging ( eendenvleugel wel 1 x opgebraakt, maar weer smaakelijk naar binnen gewerkt  ;) ). Ik wil nu eigelijk aan de lamsrib, wat vinden jullie ? Ik heb ook nog geit en hert liggen. Indy lust het niet  ::) Ik heb de ribjes in stukken gehakt, het zijn ongeveer 3 stukjes rib aan elkaar met veel vlees.
Door Lizzy
#974205
Linga kreeg ze ook op deze leeftijd. Ze kreeg alleen het bot nog niet weg. Ze plukte het vlees eraf en liet het bot liggen. En dus telde ik het mee als vlees. Niet tot vleesbot. Geef alleen geen enkele ribben!
Door Ziviaantje
#974268
Nou, het was niet zo'n succes..... Ze ging er wel lekker aan knagen ( het vlees dan ), maar na 10 minuten piepte ze en wilde ze niet meer.... Ik weet niet of het haar pijn gedaan heeft ( ze loopt nu te rauzen met Indy, dus zal wel meevallen ), maar ik heb het maar in de koelkast gelegt en haar wat Bibi kip gegeven. Morgen poging 2  :)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door