Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#973642
Gisteren naar de da geweest, ze had weer buikpijn en toen dacht hij aan een voedselallergie...maar vannacht is ze verder verslechtert en ben vanmorgen gelijk om 8 uur naar hem teruggegaan. Prikken tegen de kramp en tegen de misselijkheid en bloed afgenomen. Helaas begaf de apparatuur het en niet alle waardes waren te lezen. Maar hij zei dat er een aantal veel te hoog waren en dat ze waarschijnlijk kapotte nieren heeft :'( :'( :'(
Ik voel me er helemaal niet lekker bij... :-[ :'( en ben bang dat dit niet goed afloopt....Vanmorgen ging ze helemaal heen en weer met haar koppetje, eten doet ze niet meer en water geef ik met een spuitje want dat gaat ook niet van harte :'( Wat een ellende zeg!
#973646
Ik krijg morgen de uitslag, hij heeft gelijk alles doorgestuurt naar de universiteit, daar wordt ook naar andere waardes gekeken, o.a. op ontstekingen. Morgen om 5  uur bellen, ondertussen goed voor haar zorgen, water geven en medicijnen. Af en toe kijk ik of ze iets wil eten...Ben gelukkig vrij ( vakantie ) en kan haar goed in de gaten houden, ze slaapt nu rustig.
#973727
Wat lief van jullie allemaal, die berichtjes :D
Ik ben net weer bij de da geweest, ze heeft een infuus gekregen en ik heb naalden flessen en slangen meegekregen. Ik ga haar zelf, onderhuids vocht geven, dat kan ik wel ;), dan weet ik zeker dat er goed gespoelt wordt.Verder is het afwachten of ze opknapt....de da zei dat de waarden erg hoog zijn en ze stinkt idd naar amonia uit haar bekkie :'( Hij zei dat het binnen enkele dagen beter moet gaan, ofwel de crisis moet overwinnen, anders is het over en uit :o....maar daar denken we nog even niet aan...en iedereen doet z`n uiterste best :-* :-* :-*
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door