Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door betty
#97315
Hallo,
Een vriendin van mij loopt al een hele tyd te tobben met haar herder reu.Altyd jeuk.Zij geeft brokken.Ik heb nu 2 vragen (misschien wel meer eer dat ik klaar ben maar goed).In welke brok zitten de minste granen(misschien allergie voor granen).Welk vers vleesprodukt zit het minste graan in de buurt van Rotterdam?
En als hy allergisch is voor pollen wat zou je hem dan misschien kunnen geven?
Groetjes betty
#97322
betty schreef: Hallo,
Een vriendin van mij loopt al een hele tyd te tobben met haar herder reu.Altyd jeuk.Zij geeft brokken.Ik heb nu 2 vragen (misschien wel meer eer dat ik klaar ben maar goed).In welke brok zitten de minste granen(misschien allergie voor granen).Welk vers vleesprodukt zit het minste graan in de buurt van Rotterdam?
En als hy allergisch is voor pollen wat zou je hem dan misschien kunnen geven?
Groetjes betty
In iedere brok zit 40-60% graan ongeacht het merk!

In Hoogvliet zit het bedrijf van Bibi en in Pernis is een verkooppunt van Carnibest.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#97343
betty schreef: Hoi,
Dacht dat in carnibest ook veel graan zat?En welke zou ze dan moeten nemen van bibi?
Groetjes Betty
Ik denk dat je Duck bedoelt als je het over veel granen hebt, maar dan nog. Het maakt niet veel uit welk merk versvleesvoer je geeft, het percentage granen daarin is namelijk zoveel lager als brokken, dat die hond er waarschijnlijk zo wie zo van opknapt.
Ik zou dus eerst eens met de gewone versie beginnen, volgens mij heten die bij Bibi en Carnibest allebei natuurvoer. Probeer dat eerst eens een paar weken, dan kun je mocht het nodig zijn altijd nog op een andere versie overstappen.
Succes!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door