Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#972675
Alweer een vraag, hoe kan ik het beste mijn slager uitleggen wat ik nodig heb. Bij de lamsribben snapte hij het nl. niet helemaal geloof ik. Ik wil dus proberen om spiervlees bij hem te kopen, hij slacht zelf. dus dat moet dan toch wel kunnen? Lamshart is dus ook geen spiervlees? Maar orgaan?
Dat spiervlees, dat zijn dus pezen en spieren die niet voor menselijke consumptie zijn?
Door dorinekok
#972680
vagebond schreef: Alweer een vraag, hoe kan ik het beste mijn slager uitleggen wat ik nodig heb. Bij de lamsribben snapte hij het nl. niet helemaal geloof ik. Ik wil dus proberen om spiervlees bij hem te kopen, hij slacht zelf. dus dat moet dan toch wel kunnen? Lamshart is dus ook geen spiervlees? Maar orgaan?
Dat spiervlees, dat zijn dus pezen en spieren die niet voor menselijke consumptie zijn?
ook biefstuk is spiervlees. Vlees is spier, spier is vlees. Je kan het beste uitleggen waar je het voor hebben wilt en dat je met het minste van het minste genoegen neem, zolang er maar niet te veel vet aan zit. Dus hals en kopvlees b.v. En dan voor jezelf een prijs afspreken die voor jou acceptabel is. Ik denk dan dat 2 euro per kilo een redelijk bedrag is.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door