Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door @lma
#97192
Je let zo op en toch........, vanmorgen begon boy te kotsen en kwamen er 2 sokken uit :-[ ???, en voordat ik er op verdacht washad hij één al weer naar binnen gewerkt. wat nu??? komt het er vanzelf aan een van beide kanten weer uit of kan ik hem wat geven waardoor hij gaat kotsen :-\ :-\ hij heeft er zo te zien geen last van
mijn schoonouders hadden vroeger een labrador, die was gek op panty-kousjes, die kwamen er altijd van achter weer uit ... ;D ;D ;D
Door oebaya
#97197
Hou het in de gaten. Ik heb hieraan een hond verloren. At pantykousjes, ze kwamen er allemaal van achter uit of werden uitgekotst, op die ene fatale na. Mocht je merken dat je hond minder gaat poepen, meer gaat kotsen, direct naar de dierenarts en laat de hond maar open maken. Zelf heb ik de fout gemaakt aan een vergiftiging te denken, omdat de hond kerststerren had gegeten. Achteraf gezien had hij die natuurlijk gegeten om te proberen de ellende uit te braken. Uiteindelijk waren we te laat met de operatie.
gr.
Nicolette
Door casangio
#97216
Hoi,

Mijn da zei altijd meteen een handje zout in de bek van de hond gooien dan spuugt hij uit wat ie heeft ingeslikt. Hebben nog meerdere mensen dit geprobeert. Het is bij mij nl. nog nooit nodig geweest.

groetjes, alma

Oppassen met kousen en sokken en ook die katoenen flossen die ze verkopen, want als ze het binnen hebben kan het kompleet helemaal in de ingewanden vast komen te zitten en dan gaat het van alles afsluiten.
Laatst gewijzigd door casangio op ma 17 mei 2004, 09:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door @lma
#97362
nou, het zat me toch niet lekker dus even de DA gebeld. moest direct maar even komen voor een braak-middel :(
jullie zullen het niet geloven maar...... er kwamen 3 sokken uit :-[ :-[ :-[ wat ben ik blij dat ik even gebeld heb; dit was nooit goed gegaan!!! (ik blij en hij misselijk ;D)
bedankt in ieder geval voor jullie snelle reactie en alma (leuk een naamgenoot ;) ) mijn DA zei hetzelfde; volgende keer een handje zout erin
Door laura
#97363
Pffff, ben jij blij dat je toch even bent gegaan!

Zout werkt misschien wel, maar je ziet het dus niet altijd, dat blijkt wel met 3 sokken die je niet verwachtte!!

Voortaan toch iets meer opruimiger zijn?? :-\ Volgens mij alleen niet te doen!

Dit is er in ieder geval weer uit!
Door Lind@
#97368
Zo hé!! Dat is even schrikken zeg!
Hoe heeft 'ie nou 3 (!!!) sokken naar binnen gekregen??? Gelukkig zijn ze er weer uit gekomen! ;)
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#97377
:o hebben jij en Boy mazzel gehad zeg..... pfft. Nou maar goed op die deugniet letten; er zijn toch echt betere speeltjes dan sokken te bedenken ;D
Door @lma
#97828
[quote="Sunna"]
Zo hé!! Dat is even schrikken zeg!
Hoe heeft 'ie nou 3 (!!!) sokken naar binnen gekregen??? Gelukkig zijn ze er weer uit gekomen! ;)
[/quote]

met die ene die hij 's morgens uitgebraakt had, waren het er samen 4 ::) ::) we zijn er inmiddels ook achter gekomen hoe hij aan die 4 sokken kwam, er staat een wasmand in de bijkeuken waar hij slaapt en daar zal hij ze uit gehaald hebben de slimmerik :( wasmand is nu verbannen naar een ander vertrek... ;D ;D
Door casangio
#97831
[quote="Alma"]
nou, het zat me toch niet lekker dus even de DA gebeld. moest direct maar even komen voor een braak-middel :(
jullie zullen het niet geloven maar...... er kwamen 3 sokken uit :-[ :-[ :-[ wat ben ik blij dat ik even gebeld heb; dit was nooit goed gegaan!!! (ik blij en hij misselijk ;D)
bedankt in ieder geval voor jullie snelle reactie en alma (leuk een naamgenoot ;) ) mijn DA zei hetzelfde; volgende keer een handje zout erin
[/quote]

Hoi Alma,

't Is nou net of ik naar mezelf mail. Ja leuk he.
Maareh ben je nu Nederlandse of Belgische. Niet dat het iets uitmaakt, want ik ben ze allebei ;D ;D ;D Ik ben gewoon even nieuwsgierig. ;) ;)

Dus toch wel een handje zout. Ik vind het zelf wel eng, maar als ik moet kiezen tussen eventueel open maken of een handje zout, dan weet ik het wel. Mijn da zei zelfs (ik praat in het verleden want de man is vorig jaar op 50 jarige leeftijd uit het leven gestapt, hij zag het helaas niet meer zitten, dus nu heb ik nog geen goede da gevonden) dat het eigenlijk handig was om iedere dag wat zout bij je te heben tijdens de wandelingen.
Maar gelukkig heb ik het tot nu toe nog niet nodig gehad.

groetjes, je naamgenote.
Door casangio
#97836
[quote="Alma"]
[quote="Sunna"]
Zo hé!! Dat is even schrikken zeg!
Hoe heeft 'ie nou 3 (!!!) sokken naar binnen gekregen??? Gelukkig zijn ze er weer uit gekomen! ;)
[/quote]

met die ene die hij 's morgens uitgebraakt had, waren het er samen 4 ::) ::) we zijn er inmiddels ook achter gekomen hoe hij aan die 4 sokken kwam, er staat een wasmand in de bijkeuken waar hij slaapt en daar zal hij ze uit gehaald hebben de slimmerik :( wasmand is nu verbannen naar een ander vertrek... ;D ;D
[/quote]

Hoi Alma,


Ik lees het nu pas goed 4 sokken????? pfffffff :o :o :o :o :o :o :o
dat is pas schrikken, gelukkig dat ze d'r uit zijn anders moet ie worden open gemaakt en dat zou echt zonde zijn, nietwaar. Dat is wel oppassen geblazen voor de toekomst.

groetjes, alma
Door @lma
#97856
Hoi Alma (dit is idd grappig!)

ja, het was idd schrikken, en ik moet zeggen, de schrik zit er nog steeds in :o :o ik ben nu geobsedeerd (schrijf ik dit goed) door sokken ;D

Ik ben geboren en getogen in Nederland. Heb de 1e 7 jaar van mijn leven in R'dam gewoond en daarna in het noorden van het land. Ben jij geboren in Nederland en woon je in België of andersom
Door casangio
#100313
Alma schreef: Hoi Alma (dit is idd grappig!)

ja, het was idd schrikken, en ik moet zeggen, de schrik zit er nog steeds in :o :o ik ben nu geobsedeerd (schrijf ik dit goed) door sokken ;D

Ik ben geboren en getogen in Nederland. Heb de 1e 7 jaar van mijn leven in R'dam gewoond en daarna in het noorden van het land. Ben jij geboren in Nederland en woon je in België of andersom
Hoi Alma,

Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik heb het nogal druk de laatste tijd en soms kom ik een paar dagen niet op het net. Ik heb moeite om het bij te houden me lezen en soms vergeet ik waar ik een mailtje heb achtergelaten.

Volgens mij is alles nu met de sokken opgelost. Fijn he.
Wat een gedoe kun je meemaken met die beesten, nietwaar. Maar gelukkig is het goed afgelopen.

Ik heb altijd gedacht dat er hier in Nederland geen Alma's waren dus vandaar dat ik nieuwsgierig was.
Ik ben in Belgie geboren, maar woon hier nu al 36 jaar.
Ik kom nog vrij frequent in Belgie i.v.m. familiebezoek

Groetjes, alma
Door Marion
#100412
Ik heb Tommie ook een keer een flinke theelepel zout gegeven (zo puur dus zonder water!) omdat hij een chocoladecakeje te pakken had gekregen >:( Binnen een minuut begon hij met braken! Hierna is hij ook niet meer misselijk geweest, tenminste, er was niets aan hem te merken. Maat het zout hielp dus vrijwel meteen inderdaad.
Door jolly64
#100458
Tjonge tjonge
Wat zij die hondjes toch eigenwijs he?
Mijne kan er ook wat van >:(
De prullenbal staat op een atfeltje in de keuken en meneer zit ook graag in de wasmand >:(
terwijl er genoeg ligt in huis voor hem
Maar tis zeker niet intressant genoeg iets wat WEL mag
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door